Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με Red Bull ήταν ο μεγάλος θριαμβευτής του Γκραν Πρι του Μονακό παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Ήταν μια νίκη εξιλέωση για τον Αυστραλό πιλότο, με την τύχη να του επιστρέφει εκείνο που του στέρησε πριν από 2 χρόνια, όταν ένα καταστροφικό πιτ στοπ της ομάδας του, τον έριξε από την 1η στη 2η θέση, κι ενώ προηγούνταν με διαφορά έναντι των αντιπάλων του.
Η φετινή νίκη του Ρικιάρντο στο Μονακό αποκτά μεγαλύτερη σημασία καθώς στον 28ο από τους 78 γύρους, το μονοθέσιό του έχασε, σύμφωνα με υπολογισμούς της Red Bull, το 25% της δύναμής του, λόγω βλάβης στον ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον, ακριβώς εξαιτίας της απώλειας ισχύος, ο Αυστραλός δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει την 7η και 8η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Παρά τα όποια προβλήματά του όμως, ο Ρικιάρντο δεν έκανε το παραμικρό λάθος και άντεξε στην πίεση, κερδίζοντας το πρώτο του αγώνα στο Μονακό (και 7ο συνολικά) με διαφορά επτά δευτερολέπτων από τον δεύτερο τελικά, Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari.
Τρίτος τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον με Mercedes ακριβώς μπροστά από τον Κίμι Ράικονεν με τη δεύτερη Ferrari, και τον ομόσταυλό του στα «Ασημένια Βέλη», Βάλτερι Μπότας.
Λίγο πίσω από τους τρεις πιλότους, ακολούθησε ένα άλλο τρενάκι τεσσάρων οδηγών που μάχονταν για την 6η θέση, αποτελούμενο από τους Οκόν, Γκασλί, Χούλκενμπεργκ και Φερστάπεν, με τελικό νικητή τον Γάλλο πιλότο της Force India.
Επόμενο ραντεβού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Φόρμουλα 1, στις 10 Ιουνίου για το Γκραν Πρι του Καναδά.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος