Παραδόθηκε στο Δ. Ρόδου η Μελέτη Επικοινωνιακής Στρατηγικής – Υπηρετεί τις σύγχρονες επικοινωνιακές τακτικές

Tρία στάδια, την αξιολόγηση – στοχοθεσία – καταγραφή τρόπου δράσης, δηλαδή «πού βρισκόμαστε» – «πού θέλουμε να πάμε» – «πώς θα πάμε» περιλαμβάνει η Μελέτη Επικοινωνιακής Στρατηγικής της Ρόδου ως Τουριστικός Προορισμός που βρίσκεται ήδη στα χέρια της Δημοτικής Αρχής Ρόδου.

Όπως αναφέρει ο Κώστας Ταρασλιάς, Αντιδήμαρχος Τουρισμού “ζητήθηκε, η μελέτη δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και προβολής, ούτως ώστε ο Δήμος Ρόδου να είναι πλήρως προσανατολισμένος στις σύγχρονες επικοινωνιακές τακτικές και καταναλωτικές τάσεις.

Παράλληλα, η περιγραφή των δράσεων ζητήθηκε να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελέσει για τη δημοτική αρχή μια «παρακαταθήκη» και ταυτόχρονα ένα «στρατηγικό εγχειρίδιο χρήσης».

Σκοπός είναι να μπορούν ανά πάσα στιγμή να ανατρέχουν σε αυτό και να το συμβουλεύονται τα αρμόδια όργανα του Δήμου καθώς και οι συμβεβλημένοι με αυτόν φορείς, προκειμένου να προβαίνουν στις αποδοτικότερες κάθε φορά ενέργειες με βάση τον εκάστοτε επιδιωκόμενο στόχο.

Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει πληροφορίες για το περιβάλλον του τουρισμού, τον προορισμό της Ρόδου, την επισκεψιμότητα τα τελευταία χρόνια, τις προηγούμενες δράσεις προβολής αλλά και την κατάσταση της εικόνας του προορισμού στα ψηφιακά μέσα κ.α.

Το δεύτερο μέρος, αρχίζει από την περιγραφή του αναγκαίου «re-branding» και τους επικοινωνιακούς στόχους που πρέπει να επιτευχθούν. Αναλύεται το brand του προορισμού και τα πιθανά επικοινωνιακά αφηγήματα που μπορούν να προκύψουν με βάση τις δυνατότητες και τη «βεντάλια εμπειριών» που παρέχει ο προορισμός. Στη συνέχεια αναλύονται τα επικοινωνιακά αφηγήματα εμπειριών, το “USP” και το λεγόμενο brand narrative, ώστε αυτά να αποτελέσουν τους επικοινωνιακούς άξονες.

Στο τρίτο μέρος, παρατίθεται το τελικό εκτελεστικό σχέδιο δράσης, του οποίου τα κύρια σημεία επισημαίνονται και επεξηγούνται (π.χ. τρόπος διαμόρφωσης της ιστοσελίδας, ενέργειες σε σχέση με influencers, δράσεις experiential marketing, στρατηγική στα κοινωνικά δίκτυα, καμπάνιες PPC, video marketing, στρατηγική δικτύωσης σε επίπεδο Β2Β, content marketing strategy, brand communication strategy κ.α.). Το σχέδιο δράσης δομείται σε τέσσερις άξονες: α) branding β) brand content γ) brand communication δ) outbound marketing.

Παράλληλα και σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τα στοιχεία της μελέτης, καταρτίστηκαν 42 διαφορετικά διαφημιστικά υποκοινά (targets egments), ως τα κυριότερα προς στόχευση, λαμβάνοντας υπόψη την εθνικότητα, το ηλικιακό κοινό, τις συνήθειες και το είδος διακοπών που προτιμούν”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος