Για σόου του ψέματος, της παραπλάνησης και της ανακρίβειας κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π-Σ Καστοριάς Ολυμπία Τελιγιορίδου, σχολιάζοντας την επίσκεψη του Υφυπουργού Μεταφορών & Υποδομών Γιάννη Κεφαλλογιάννη.
Η βουλευτής αναφέρει πως η δήλωση του κ. Κεφαλογιάννη, πως «από μηδενική βάση θα ξεκινήσει τη διαδικασία για την σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας-Αλβανίας» δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Ο σχεδιασμός έγινε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Υφυπουργός γνωρίζει ότι η διακρατική συμφωνία με την Αλβανία υπογράφτηκε τον Ιούνιο του 2018 και στις 19-11-2018 ξεκίνησε η μελέτη, σε kick off meeting ανάμεσα στις δύο χώρες, που έγινε σε ξενοδοχείο της Καστοριάς” αναφέρει η κ. Τελιγιορίδου προσθέτοντας πως “ο Υφυπουργός γνωρίζει ότι ακόμη και επί ΝΔ η ΕΡΓΟΣΕ, που εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρό της κ. Ακριτίδη, συζήτησε την πρόοδο του συγκεκριμένου έργου με τις Αλβανικές αρχές στο οικονομικό φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στις 30-1-2020 στα Τίρανα.
Σχετικά με την σιδηροδρομική γραμμή Σιάτιστα – Καστοριά, η κ. Τελιγιορίδου αναφέρει πως δεν υπάρχουν μελέτες”. Σημειώνει πως το 2013 εντάχτηκε στο Διευρωπαϊκό δίκτυο η γραμμή Φλώρινα –Κρυσταλοπηγή –Πόγραδετς με την Καστοριά αρχικά εκτός σχεδιασμού και “η γραμμή της Καστοριάς και η σύνδεση με το αεροδρόμιο, εντάχθηκε ως πρόσθετο έργο στο τέλος του 2016.
Για τη γραμμή Καλαμπάκα- Κοζάνη- Σιάτιστα η κ. Τελιγιορίδου σημειώνει πως το έργο σταμάτησε το 2014 από την κυβέρνηση της ΝΔ, σύμφωνα με έγγραφο της Βουλής, που λέει ότι για το συγκεκριμένο έργο απορρίφθηκε η χρηματοδότηση μελετών από την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Μεταφορών του Ελληνικού Υπουργείου Υποδομών της Ελλάδας” και για την γραμμή Καλαμπάκα – Κοζάνη και Καλαμπάκα – Γιάννινα, αναφέρει πως “ο Ελληνικός λαός πλήρωσε επί ΝΔ δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για προμελέτες σε διάφορα μελετητικά γραφεία, που πήγαν στον κάλαθο των αχρήστων.
Να γνωρίζει η κυβέρνηση πως δεν θα επιτρέψουμε και θα αντιδράσουμε στην κατασπατάληση δημοσίου χρήματος για μελέτες που θα αραχνιάζουν” δηλώνει η βουλευτής και θέτει ως παράδειγμα το έργο για τη γραμμή Σιάτιστα – Καστοριά για το οποίο αναφέρεται πως η προμελέτη, που έγινε το 2006, στοίχισε 2.500.000 ευρώ. “Ξοδέψανε όπως ισχυρίζονται 2,5 εκατομμύρια ευρώ το 2006 για μια προμελέτη. Σε αντιδιαστολή η μελέτη σκοπιμότητας ολόκληρου του έργου Φλώρινα – Κρυσταλλοπηγή- Πόγραδετς και Άργος Ορεστικό – Κρυσταλλοπηγή- Πόγραδετς είναι συνολικού κόστους 845.698 ευρώ και 100% χρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση, και μάλιστα το 2018” αναφέρει και υπογραμμίζει πως “η Ε.Ε. χρηματοδοτεί μόνο διακρατικά σιδηροδρομικά έργα όπως αυτό που σχεδίασε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και επειδή το κράτος έχει συνέχεια καλό θα είναι να συνεχίσουν αυτό που έχει δρομολογηθεί, γιατί αν σπάσουν την διακρατική συμφωνία για ένα κομματικό πείσμα πολύ φοβάμαι ότι η Καστοριά θα μείνει ξανά εκτός νυμφώνος.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος