“Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προσπαθεί να ξεκινήσει από την αρχή ένα έργο, βγαζοντας την Φλώρινα εκτός, που είναι ήδη ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα και υπάρχει εγκεκριμένη χρηματοδότηση για την κατασκευή και λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδα-Αλβανία μέσω Φλώρινας – Κρυσταλλοπηγής”,ανέφερε μεταξύ άλλων η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας, Πέτη Πέρκα, σε συνέντευξη τύπου, αναφερόμενη στα όσα ανακοίνωσε ο Υφυπουργός υποδομών κ. Κεφαλογιάννης για τη λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδα – Αλβανία.
Όπως ανέφερε η κα. Πέρκα “η διαδικασία και ο σχεδιασμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αλβανία και την Βόρεια Μακεδονία έχει ξεκινήσει απο το 2013 και έχει ενταχθεί στα διευρωπαϊκά δίκτυα με άμεση χρηματοδότηση και είναι έτοιμο για να ξεκινήσει να υλοποιείται, κάτι που έπρεπε ήδη να έχει γίνει. Η Φλώρινα είναι η μόνη περιοχή που έχει ενεργό σιδηρόδρομο και μια γραμμή που ήδη έχει συντηρήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι τα σύνορα με τη Βόρεια Μακεδονία στον Καύκασο. Το μόνο που απομένει είναι να βρεθεί η χρηματοδότηση για την συντήρηση του κτιρίου στον Καύκασο, με μοναδικό σκοπό την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης που θα συμβάλει και στην μεταφορά εμπορευμάτων προς τα Βαλκάνια και την υπόλοιπη Ευρώπη”.
Σημείωσε δε ότι με τη νέα χάραξη το έργο θα χαθεί αφού δεν είναι έργο πρώτης προτεραιότητας για τα διευρωπαϊκά δίκτυα, χάνοντας και την χρηματοδότηση για το έργο που ήδη είναι ενταγμένο μέσω Κρυσταλλοπηγής.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος