Με σύνδεση Πάτμου – Λέρου το 4ο δρομολόγιο σύνδεσης του Β. Αιγαίου με την Καβάλα

Ξεκινά αύριο το 4ο δρομολόγιο σύνδεσης των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου με τη Βόρειο Ελλάδα και συγκεκριμένα με το λιμάνι της Καβάλας με την προσθήκη δύο νησιών του Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα της Πάτμου και της Λέρου.

Το δρομολόγιο θα ξεκινήσει την Τρίτη 29 Ιουνίου 2021 από τον Πειραιά και προσεγγίζει τα λιμάνια Μυκόνου (δεν θα είναι λιμάνι προσέγγισης κατά την επιστροφή του δρομολογίου από Καβάλα προς Πειραιά), Λέρου, Πάτμου, Άγιου Κηρύκου Ικαρίας, Φούρνων, Βαθέως Σάμου, Χίου, Μυτιλήνης, Μύρινα Λήμνου και Καβάλας.

Να θυμίσουμε ότι αίτημα των φορέων των νησιών του Βορείου Αιγαίου αλλά και της Θεσσαλονίκης είναι να υπάρχει απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ωστόσο το δρομολόγιο που υπήρχε πριν από 10 χρόνια, φέτος επιδοτήθηκε και λειτούργησε για λίγους μόνο μήνες και διεκόπη αρχές Ιουνίου.

Το υπεραστικό 9ο ΚΤΕΛ Μυτιλήνης θέλοντας να βοηθήσει τους επιβάτες που δεν διαθέτουν όχημα και θέλουν να μετακινηθούν από Μυτιλήνη προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, δρομολόγησε λεωφορείο που ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη μεταφέροντας τους επιβάτες και τις αποσκευές τους στο λιμάνι της Καβάλας και από κει στη Μυτιλήνη και αντίστροφα.

Εν τω μεταξύ παράπονα διατυπώνουν στα πρακτορεία οι επιβάτες καθώς δεν μπορούν να βρουν καμπίνες σε όλα τα δρομολόγια προς τα νησιά. Όπως είπε στην ΕΡΤ Αιγαίου ο κεντρικός τουριστικός πράκτορας Ηλίας Πίκουλος “δεν υπάρχουν καμπίνες μέχρι το Σεπτέμβρη για τα νησιά καθώς, λόγω των μέτρων κατά του κορονοϊού,  οι τετράκλινες καμπίνες δίδονται σε έναν επιβάτη εκτός και αν πρόκειται για οικογένεια”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος