Λάρισα: Πικετοφορία Εργατικού Κέντρου κατά του εκπαιδευτικού ν/σ

Σε πικετοφορία μπροστά από το Αρχαίο Θέατρο στη Λάρισα αύριο Τετάρτη στις 19.00 καλεί το εργατικό κέντρο κατά του εκπαιδευτικού νομοσχεδίου.

Όπως υποστηρίζεται στην ανακοίνωση, “Κατακαλόκαιρο στην βουλή συζητιέται αυτές τις ημέρες ακόμη ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που διευρύνει τις μορφωτικές ανισότητες των μαθητών, μετατρέπει το σχολείο σε επιχείρηση και απαξιώνει παραπέρα το ρόλο του εκπαιδευτικού”.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα αιτήματα είναι:

 Όλα τα σχολεία να έχουν επαρκή κρατική χρηματοδότηση και στήριξη, με σύγχρονες υποδομές, εργαστήρια και εξοπλισμό. Να μη βάζει ο γονιός το χέρι στην τσέπη για να μορφωθεί το παιδί του.
 Ολόπλευρη μόρφωση, σύγχρονα, επιστημονικά θεμελιωμένα και κατανοητά σχολικά βιβλία και αναλυτικά προγράμματα, ίδια για όλα τα παιδιά.
 Μέτρα για την έναρξη της νέας σχολική χρονιάς, τώρα να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες, να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις, να εξασφαλιστεί η καθαριότητα στα σχολεία, να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες.

Και η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Λάρισας απευθύνει κάλεσμα στη συγκέντρωση για αύριο Τετάρτη 28 Ιούλη, στις 19.00 μ.μ., στο Αρχαίο Θέατρο στη πικετοφορία που διοργανώνει το Εργατικό Κέντρο Λάρισας, με αίτημα την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου.

“Τονίζουμε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα σταθούμε με σταυρωμένα χέρια μπροστά σε ένα νομοσχέδιο που επιδιώκει να μετατρέψει το σχολείο σε επιχείρηση, που θα αναζητεί χρήματα από γονείς, από ιδιώτες, αλλά και από χορηγούς για να λειτουργήσει” επισημαίνει μεταξύ άλλων η Ένωση Γονέων.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος