Σε τρεις επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού παρουσιάστηκε το ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προβολής του Δήμου Ανατολικής Σάμου, με όλα τα κανάλια και τις μεθόδους μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, για την προώθηση του, ως τουριστικού προορισμού.
Συγκεκριμένα στη Γερμανία, Σουηδία και Ολλανδία, δημιουργήθηκαν καμπάνιες μέσω της Google, οι οποίες κορυφώθηκαν κατά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, έτσι ώστε η Σάμος να αποτελεί έναν από τους προορισμούς στόχους των πιθανών επισκεπτών της τελευταίας στιγμής.
Η καμπάνια περιλάμβανε την προώθηση δεκαοκτώ βίντεο, διάρκειας έως 2 ½ λεπτά το κάθε ένα, τα οποία προέβαλαν και προωθούσαν διάφορες τουριστικές δραστηριότητες του νησιού, με την ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, για χρήση στη social media καμπάνια.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν το “Samos Explore”, εμπνευσμένο από τη ιστοσελίδα εναλλακτικού τουρισμού του Δήμου, www.samosexplore.com.
«Η ψηφιακή προβολή και προώθηση, του Δήμου Ανατολικής Σάμου, ως τουριστικού προορισμού, είναι απαραίτητη, για την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών και προβλέπονταν στο ετήσιο επιχειρησιακό πρόγραμμα δράσεων του Δήμου, για το έτος 2021. Το γεγονός ότι φέτος η τουριστική κίνηση στο νησί μας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούσαν παγκοσμίως, μας δείχνει ότι μέσα από επαγγελματικές ενέργειες με σύγχρονα μέσα και συνεργασίες μπορούμε να αναδείξουμε το εναλλακτικό προϊόν του τόπου μας. Μελλοντικός στόχος του Δήμου μας είναι η διαδικτυακή προβολή (digital exposure) της Σάμου, το 2022, να επεκταθεί σε περισσότερες χώρες – αγορές, με μεγαλύτερου βεληνεκούς τοποθετήσεις σε όλα τα Social Media έτσι ώστε να μπορούν όλο και πιο πολλοί επισκέπτες να γνωρίσουν το μοναδικό νησί μας», ανέφερε ο Δήμος Ανατολικής Σάμου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος