Καμπάνιες του ΕΟΤ για χειμερινό τουρισμό και City Break

Δύο μεγάλες καμπάνιες ξεκινούν για την τόνωση του χειμερινού τουρισμού στη χώρα μας, δήλωσε στην ΕΡΤ3 ο γγ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης. Οι καμπάνιες θα απευθύνονται σε 15 χώρες της ΕΕ με τις οποίες διατηρούμε αεροπορική σύνδεση, πρόσθεσε ο κ. Φραγκάκης. Τον Ιανουάριο ξεκινά καμπάνια και για το city break στις πόλεις μας μέχρι το καλοκαίρι, επισήμανε ο κ. Φραγκάκης και τόνισε ότι θα δοθεί έμφαση στις περιφέρειες της χώρας που δεν έχουν θερινό τουρισμό καθώς επιδιώκουμε να έχουμε 12μηνο τουρισμό. Για το 2021 ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι ήταν μια εξαιρετική χρονιά για την Ελλάδα καθώς ξεπεράσαμε το στόχο του 50% των αφίξεων του 2019 αλλά αισιοδοξούμε και για το 2022, κατέληξε.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος