Ανδρέας Μιχαηλίδης: Σε επικίνδυνα νερά η εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου

« Άνευ προηγουμένου και άκρως ανησυχητικές είναι οι καθυστερήσεις στην πληρωμή του Μεταφορικού Ισοδύναμου σε πολίτες και επιχειρήσεις των νησιών», επισημαίνει σε δήλωση του, ο βουλευτής Χίου και αναπληρωτής τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Μιχαηλίδης.

«Οι πρόσφατες δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής όχι μόνο δεν καθησύχασαν τους νησιώτες, αλλά ενέτειναν τους φόβους εκείνων που επεσήμαιναν ότι η ιδεολογική αλλεργία της ΝΔ για το μέτρο θα οδηγούσε στην απαξίωσή του», αναφέρει ο κ. Μιχαηλίδης.
“…Aνακοινώθηκε ότι στα μέσα του Ιανουαρίου 2022 θα αποπληρωθούν «σταδιακά» οι υποχρεώσεις που αφορούν το τετράμηνο Ιουνίου – Σεπτεμβρίου του 2021 για τους επιβάτες, ενώ υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες προς ορισμένες επιχειρήσεις που αφορούν το 2020!
“Ακόμα και αν συμβεί αυτό, που θα συνιστά ούτως ή άλλως απαράδεκτη καθυστέρηση και μάλιστα σε μια περίοδο που νοικοκυριά και επιχειρήσεις πλήττονται από το εντεινόμενο κύμα ακρίβειας, πρόσθετη ανησυχία προκαλεί η αναφορά σε «δημοσιονομικές δυσκολίες», προσθέτει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Ανδρέας Μιχαηλίδης: Σε επικίνδυνα νερά η εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου«Δεδομένου ότι στον κατατεθέντα Προϋπολογισμό για το 2022 τα κονδύλια που αφορούν το Μεταφορικό Ισοδύναμο παραμένουν στάσιμα, δικαιούμαστε να συμπεράνουμε σε συνδυασμό με τα παραπάνω ότι όχι μόνο οι καθυστερήσεις στις πληρωμές θα συνεχιστούν, αλλά και ότι γενικά η υλοποίηση και χρηματοδότηση αυτής της κατεξοχήν νησιωτικής πολιτικής έχει μπει σε επικίνδυνα νερά, με επιλογή και ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ», καταλήγει ο Ανδρέας Μιχαηλίδης.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος