City Break και γαστρονομία αναμένεται να φέρουν καλύτερη χρονιά στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

Την εκτίμηση ότι έχουν τεθεί «οι βάσεις για μια πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη για τη χρονιά, πολύ καλύτερη από το 2021 που ήδη κινήθηκε σε υψηλότερους στόχους από τους αρχικούς», διατύπωσε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, κατά τη σημερινή παρουσίαση του απολογισμού του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2021.

Η κ. Ζαχαράκη τόνισε ότι «η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας μπορεί να δώσει φέτος τον τόνο αυτού του οποίου ζητά ο ταξιδιώτης», δηλαδή τοπικό χρώμα, αυθεντικότητα, διαδρομές που ο τουρίστας θα ανακαλύψει, 15 μνημεία της Unesco, γαστρονομία, τέχνη, πολιτισμό, αθλητισμό και κρουαζιέρα. Η κα Ζαχαράκη στην καμπάνια που θα ξεκινήσει από το Υπουργείο Τουρισμού για το «City Break», στην οποία, όπως είπε, «η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα είναι οι δύο βασικές πόλεις που θα προβάλλονται στα πρώτα διαφημιστικά σποτ». Η υφυπουργός χαρακτήρισε μεγάλη επιτυχία το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη συμπεριλήφθηκε στον κατάλογο των γαστρονομικών προορισμών των Creative Cities of gastronomy.

Παρουσιάζοντας τον απολογισμό του 2021, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου επισήμανε ότι το 2021 ήταν η χρονιά που έδειξε τα πρώτα αισιόδοξα και ελπιδοφόρα σημάδια ανάκαμψης για τον τουρισμό.
Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στην κύρια στόχευση της περιφέρειας για υψηλής ποιότητας τουρισμό 365 μέρες τον χρόνο.
Ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Ζήκος σημείωσε πως ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος όλης της χώρας αλλάζει και φεύγει από το μοντέλο ήλιος-θάλασσα και βασίζεται πλέον στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες-εμπειρίες και η Θεσσαλονίκη είναι ιδανικός πρεσβευτής.
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας υπογράμμισε πως η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη που μπορεί να αναδείξει με μεγάλη επιτυχία πολλές μορφές τουρισμού όπως ο αθλητικός τουρισμός, φέρνοντας για παράδειγμα τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις των Διεθνών Μαραθωνίων.
Συνολικά, κατά τη διάρκεια του 2021, υλοποιήθηκαν περισσότερες από εκατό δράσεις προβολής και μάρκετινγκ για τον τουρισμό της πόλης.
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος