Euroferry Olympia: Οι έλεγχοι, η πυρασφάλεια και οι ευθύνες – Τι λένε ο δικηγόρος των οδηγών και ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής (video)


Warning: Undefined array key "frameborder" in /var/www/ertnewsdev.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/functions/shortcodes.php on line 77

Warning: Undefined array key "scrolling" in /var/www/ertnewsdev.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/functions/shortcodes.php on line 78

Warning: Undefined array key "width" in /var/www/ertnewsdev.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/functions/shortcodes.php on line 86

Warning: Undefined array key "height" in /var/www/ertnewsdev.oryx.gr/wp-content/themes/generatepress_child/functions/shortcodes.php on line 86

«Το πλοίο είχε περάσει από έλεγχο στις 16 Φεβρουαρίου, μόλις δύο ημέρες πριν από το ατύχημα. Είχε περάσει από επιθεώρηση και μπόρεσε να συνεχίσει το ταξίδι του. Βάσει των επιθεωρήσεων έγινε έλεγχος στο πλοίο στα συστήματα ανίχνευσης καπνού, πυρασφάλειας κλπ» επισήμανε ο εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρίας του Euroferry Olympia, Πολ Κυπριανού μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Συνδέσεις».

«Μιλώντας για θέματα καθαριότητας του πλοίου, γίνεται σε καθημερινή βάση καθαρισμός και απολύμανση τόσο στις καμπίνες όσο και στους κοινόχρηστους χώρους. Οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθης πρακτική» πρόσθεσε ο ίδιος, ενώ ερωτηθείς για τις καταγγελίες επιβατών – οδηγών φορτηγών, σημείωσε:

«Στο συγκεκριμένο πλοίο είχαμε 159 οδηγούς. Όλοι είχαν καμπίνα. Στη συντριπτική πλειοψηφία τους, είχαν ανέβει στις καμπίνες τους. Μιλάμε για 77 καμπίνες με 308 κρεβάτια. Υπήρχε επαρκής αριθμός καμπινών και κρεβατιών (…) Περιπολίες μελών του πληρώματος ελέγχουν εάν υπάρχουν άτομα μέσα στα φορτηγά. Αν κάποιος διανυκτερεύει στο φορτηγό δεν είναι εύκολο πάντα να εντοπιστεί».

«Αν δεν υπήρχε συναγερμός στη γέφυρα του πλοίου την ώρα που δημιουργήθηκε ο καπνός είναι ένα από τα θέματα» σημείωσε ο εμπειρογνώμωνας ναυτικών ατυχημάτων Νίκος Σπανός μιλώντας στην ίδια εκπομπή.

«Δεν έχουμε κανένα λόγο να πιστεύουμε ότι δεν λειτούργησαν τα εν λόγω συστήματα» είπε μεταξύ άλλων απαντώντας ο κ. Κυπριανού. «Υπήρξε έγκαιρη επέμβαση από τον καπετάνιο» τόνισε ο ίδιος, ερωτηθείς σχετικά.

«Εφόσον όλα ελέγχθησαν από την εταιρεία τα πάντα και ήταν σωστά, γιατί όταν εκδηλώθηκε η πυρκαγιά δεν έσπευσε το πλήρωμα να την αναχαιτίσει – περιορίσει; Επίσης, κατά την εγκατάλειψη του πλοίου, γιατί δεν απεγκλωβίστηκαν οι οδηγοί που βρίσκονταν κάτω αλλά εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους;» επισήμανε από την πλευρά του ο δικηγόρος των οδηγών Βασίλης Νουλέζας, μιλώντας επίσης στην ΕΡΤ και τις «Συνδέσεις».

«Η επέμβαση του πληρώματος ήταν άμεση. Θα υπάρξει στη συνέχεια, όταν το πλοίο ρυμουλκηθεί, μια έρευνα για να καταλάβουμε τα αίτια», απάντησε ο κ. Κυπριανού.

Πηγή: ΕΡΤ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος