Το Dune ίσως είναι και ο μεγάλος ηττημένος της βραδιάς παρ’ όλα τα 6 Όσκαρ που κέρδισε, τα περισσότερα σε τεχνικές κατηγορίες.
Τρία στα τρία για τον θριαμβευτή των Όσκαρ, «CODA: Στο Ρυθμό της Καρδιάς». Η ταινία που σε αρκετές χώρες δεν προβλήθηκε στις κινηματογραφικές οθόνες, όπως και στη χώρα μας, χαρίζει στον Troy Kotsur, το πρώτο Όσκαρ που δίνεται σε κουφό άνδρα ηθοποιό, βραβείο διασκευασμένου σεναρίου αλλά και το βραβείο καλύτερης ταινίας της χρονιάς.
Λίγο μετά την πιο άβολη στιγμή στην ιστορία του θεσμού, το βίαια εκρηκτικό επεισόδιο με πρωταγωνιστή τον Γουίλ Σμιθ, ο ίδιος θα κερδίσει το Όσκαρ Πρώτου ανδρικού ρόλου για την υπερτιμημένη ερμηνεία του στην ταινία «Η Μέθοδος των Γουίλιαμς».
Ο Αφροαμερικανός ηθοποιός, με δύο ακόμα υποψηφιότητες στο παρελθόν στην ίδια κατηγορία για τις ταινίες «Ali» και «Το Κυνήγι της Ευτυχίας», χτύπησε στο πρόσωπο τον επίσης αφροαμερικανό ηθοποιό Κρις Ροκ ενοχλημένος σε ένα από τα καθιερωμένα αστεία που έκανε από σκηνής. Το κοινό μουδιασμένο στο υπόλοιπο της τελετής πάντως τον χειροκρότησε μετά τον ευχαριστήριο λόγο του.
Με την τρίτη υποψηφιότητα της και εκείνη στην ίδια κατηγορία, η Τζέσικα Τσαστέιν σηκώνει το χρυσό αγαλματίδιο. Λίγες μέρες νωρίτερα, ως ένδειξη σεβασμού προς τις συνυποψήφιες της, έστειλε 4 ανθοδέσμες και ένα πολύ συγκινητικό προσωπικό γράμμα.
Ευχαριστώντας και υμνώντας την queer, την Αφρικανική αλλά και εκείνη των Λατίνων κοινότητα, η Αριάνα Ντεμπόζ σήκωσε στα χέρια της το Όσκαρ για την ερμηνεία της ως Ανίτα στο West Side Story. Φυσικά δεν ξέχασε να ευχαριστήσει και τη Ρίτα Μορένο, που εκτός του ότι είχε ερμηνεύσει τον ίδιο ρόλο 60 χρόνια πριν, ήταν η πρώτη λατίνα ηθοποιός που κέρδιζε τέτοια διάκριση.
Το υποψήφιο για 4 Όσκαρ «Drive My Car» κερδίζει το διεθνές Όσκαρ, ζωντανεύοντας εκτός από τις αγωνίες που κεντρικού χαρακτήρα και μια πολύγλωσση απόδοση του Θείου Βάνια.
Ένα κινούμενο σχέδιο που αγκαλιάζει την πολιτιστική κληρονομιά των μύθων της Κολομβίας, το «Ενκάντο: Ένας Κόσμος Μαγικός» κερδίζει το αντίστοιχο Όσκαρ.
Όσο για το «Belfast» κερδίζει Όσκαρ σεναρίου ο Κένεθ Μπράνα, που έχει επίσης σκηνοθετήσει την ταινία.
Η «Εξουσία του Σκύλου» από την άλλη, που ήταν υποψήφια για 12 Όσκαρ, αρκέστηκε στο Όσκαρ σκηνοθεσίας για την Τζέιν Κάμπιον.
Και ο Τζέιμς Μποντ μας άφησε μια μελωδία που στο ισοζύγιο μεταφράστηκε σε Όσκαρ για την Billie Eilish και τον Finneas O’Connell.
Στις σημαντικές απώλειες της χρονιάς, αναφέρθηκε και ο Μίκης Θεοδωράκης που είχε γράψει μεταξύ άλλων και τη μουσική της ταινίας «Ζορμπάς».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος