Ένα ξεχωριστό ευρωπαϊκό πρόγραμμα υλοποιεί το 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου.
Είναι ένα πρόγραμμα που προέκυψε από την ανάγκη του σχολείου να διαχειρίζεται τη διαφορετικότητα, να ενδυναμώνει τις μειονεκτούσες ομάδες και να τους προσφέρει ίσες ευκαιρίες. Ο κύριος σκοπός του είναι η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών, στη διαχείριση της πολυμορφίας μέσα και έξω απ’ τη σχολική τάξη.
Στόχος του προγράμματος είναι η απόκτηση νέων γνώσεων, μεθόδων και εργαλείων, ώστε να ανταπεξέλθουν οι εκπαιδευτικοί στη διαχείριση ενός πολυπολιτισμικού σχολείου χωρίς συγκρούσεις. Οραματίζονται ένα σχολείο για όλους τους μαθητές, πρότυπο ενσωμάτωσης και αποδοχής, ανοιχτό στην κοινωνία, με ευτυχείς εκπαιδευτικούς και ευτυχείς μαθητές, ισορροπημένους αυριανούς πολίτες των μελλοντικών συνεκτικών κοινωνιών της Ευρώπης.
Μέρος του προγράμματος ήταν η δραστηριότητα κινητικότητας που περιλάμβανε δύο διαφορετικά σεμινάρια στη Φλωρεντία της Ιταλίας, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους θεματικά, ώστε να επιτευχθούν ο σκοπός και οι στόχοι που έθεσαν.
Η ευρωπαϊκή εμπειρία, που αποκτήθηκε μέσω της επικοινωνίας με Ευρωπαίους εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια της κινητικότητας αποβαίνει ιδιαιτέρως ωφέλιμη. Συμμετείχαν πέντε εκπαιδευτικοί με ικανή εμπειρία, κατάρτιση, υπευθυνότητα και θέληση να υλοποιήσουν το έργο.
Η διάδοση του έργου έγινε με σεμινάρια προς τους εκπαιδευτικούς, με δελτία στον τοπικό τύπο και αναρτήσεις στο διαδίκτυο και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε ευρωπαϊκές πλατφόρμες. Το επιμορφωτικό υλικό, όπως και τα αποτελέσματα εφαρμογής του θα είναι προσβάσιμα σε μόνιμη βάση σε blog -ηλεκτρονικό φάκελο https://2020-1-el01-ka101-078227.blogspot.com και στις πλατφόρμες Erasmus+ και EPALE.
Την ομάδα Erasmus+ του σχολείου αποτελούν οι εκπαιδευτικοί: Κατσαλούλη Κωνσταντίνα, Κόντα Βασιλική, Μπακάλη Στυλιανή, Κονίδα Αικατερίνη και Σοφοκλέους Στέλλα.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος