Π. Πέρκα: Η απάντηση του Υπουργείου για τη σιδηροδρομική σύνδεση Φλώρινα- Θεσσαλονίκη δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας

Στην απάντηση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, στην ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου σχετικά με τις μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων στη γραμμή Φλώρινα – Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, αναφέρεται σε δήλωσή της η Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας, Πέτη Πέρκα υπογραμμίζοντας, πως “δυστυχώς δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας. Πολύ φοβάμαι ότι οι επιβάτες μιας τόσο κρίσιμης γραμμής για την περιοχή μας θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται, να περιμένουν επί ώρες σε σταθμούς – συχνά μες στο κρύο – χωρίς την παραμικρή συνδρομή ή ενημέρωση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να φτάσουν τελικά αργοπορημένοι στον προορισμό τους και μάλιστα, χωρίς να δικαιούνται αποζημίωση”.

Σημειώνει ακόμα, ότι “οι επιβάτες λοιπόν θα συνεχίσουν να «απολαμβάνουν» τις κάθε άλλο παρά ποιοτικές υπηρεσίες, από μια σιδηροδρομική επιχείρηση, η οποία επιδοτείται αδρά με 50 εκ. ευρώ ετησίως για τις άγονες γραμμές και θα συνεχίσει να επιδοτείται για τα επόμενα 15 χρόνια. Πολύ θα θέλαμε ο κ. Καραμανλής να μας πει αν υπάρχει έστω ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έδωσε χωρίς διαγωνισμό τις εν λόγω υπηρεσίες σε ένα φυσικό μονοπώλιο μιας ιδιωτικής εταιρίας. Δυστυχώς, η Ελλάδα είναι το μόνο θλιβερό παράδειγμα σε όλη την ΕΕ”.

Τέλος συμπληρώνει: “Τι μας είπε λοιπόν ο Υπουργός: Ότι πράγματι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ενέκρινε το 2019 την εξαίρεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από πολύ σοβαρές υποχρεώσεις του Κανονισμού 1371/2007 για τα δικαιώματα των επιβατών, αλλά δεν είμαστε οι μόνοι που το κάναμε, αφού το ίδιο έχουν κάνει και άλλα κράτη μέλη. Απέκρυψε όμως ότι συγκεκριμένα οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι εφαρμόζουν τον Κανονισμό στο ακέραιο στην Ιταλία και μόνο στη χώρα μας κάνουν χρήση του δικαιώματος της εξαίρεσης. Ότι «φταίει» και ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού ενέκρινε το 2016 παρόμοιες εξαιρέσεις. Μάλλον ο κ. Καραμανλής «ξέχασε» ότι οι δύο πρώτες εξαιρέσεις δόθηκαν το 2009 και το 2014, όχι δηλαδή επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Και πάλι όμως, δεν είναι συγκρίσιμη μια εξαίρεση εν έτει 2022 σε μια ιδιωτική εταιρία, με εξαιρέσεις σε καθεστώς μνημονίων και όταν η εταιρία ήταν δημόσια.
Ότι για τις καθυστερήσεις δεν ευθύνεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ο ΟΣΕ. Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πώς το ξέρει αυτό, υπάρχει πόρισμα; Με ένα άλμα σκέψης, ο Υπουργός παρεμβαίνει σε μια υπόθεση που αφορά τη δικαιοσύνη, δικαιώνοντας την ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε βάρος του δημόσιου ΟΣΕ. Με δηλώσεις όπως η συγκεκριμένη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορούσε να στραφεί εναντίον του ΟΣΕ, αξιώνοντας αποζημίωση.
Αν στα παραπάνω προσθέσουμε την κριτική που ασκείται από τη ΝΔ συνεχώς στο ΣΥΡΙΖΑ για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – όταν όλοι γνωρίζουμε ότι η μοίρα της δρομολογήθηκε και επισφραγίστηκε πολύ πριν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – τις παλινωδίες και τις άστοχες πολιτικές της κυβέρνησης για το σιδηρόδρομο στη Φλώρινα και τις συνδέσεις με την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία, αλλά και τις εξαγγελίες για πλήθος σιδηροδρομικών έργων στη χώρα, μόνο για επικοινωνιακούς λόγους, καταλαβαίνει κανείς για ποιο λόγο ο σιδηρόδρομος με κυβέρνηση ΝΔ έχει οδηγηθεί σε πλήρη απαξίωση”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος