Έντονη ήταν για άλλη μια φορά η συζήτηση για τη δημοτική συγκοινωνία στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ανατολικής Σάμου . Η ενημέρωση από τη Δημοτική Αρχή αφορούσε την κακή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το λεωφορείο λόγω της ακινησίας μετά από δύο χρόνια απόσυρσης του εξαιτίας του κορονοϊού. Ειπώθηκε ότι στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θα υπάρξει ολοκληρωμένη πρόταση για συνεργασία με το ΚΤΕΛ προκειμένου να υπογραφεί σύμβαση για το μεταφορικό έργο ενώ υπάρχει η πρόθεση να γίνει επέκταση των δρομολογίων αλλά και διεύρυνση του ωραρίου της αστικής συγκοινωνίας. Από την πλευρά της η Λαϊκή Συσπείρωση μέσω του επικεφαλής της Κώστα Τζίχα σε έντονο ύφος απεύθυνε ερωτήματα για τους λόγους μη λειτουργίας της αστικής που εξυπηρετούσε κυρίως ηλικιωμένα άτομα. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε σχετικό δελτίο τύπου η παράταξη «προέκυψε ότι η δημοτική αρχή δεν προτίθεται να επαναφέρει τη δημοτική συγκοινωνία, με πρόσχημα ότι δεν έχει οδηγούς και ότι το λεωφορείο παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα. Όμως κατά τη διάρκεια της έντονης συζήτησης αποκαλύφθηκαν οι ουσιαστικές αιτίες της διακοπής της που είναι όπως υποστηρίχθηκε ο «αθέμιτος ανταγωνισμός» στους επαγγελματίες των ταξί, γιατί η δημοτική συγκοινωνία παρ’ ότι είχε ψηφιστεί αντίτιμο, λειτουργούσε δωρεάν». Να σημειώσουμε ότι το πρώτο δρομολόγιο της Αστικής Συγκοινωνίας εγκαινιάστηκε από τον Δήμαρχο του Ενιαίου Δήμου Σάμου Μιχάλη Αγγελόπουλο στις 30 Μαρτίου του 2016. Έκτοτε μέχρι και τα μέσα του 2020 λειτουργούσε με μικρές απουσίες λόγω ζημιών που προκύπταν καθώς ήταν το μοναδικό όχημα που διέθετε ο Δήμος το οποίο είχε δρομολόγιο ως τις 2 το μεσημέρι.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος