Ενδιαφέροντα στοιχεία προέκυψαν για τις αναπτυξιακές προοπτικές του λιμανιού του Βόλου, κατά τη διάρκεια εκτενούς επικοινωνίας που είχε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Ν.Δ. και βουλευτής Μαγνησίας, Χρήστος Μπουκώρος με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτριο Πολίτη.Αρχικά ο βουλευτής Μαγνησίας μετέφερε στο Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, ότι είναι μείζονος σημασίας για την ανάπτυξη του Βόλου και ολόκληρης της Θεσσαλίας η αξιοποίηση του λιμανιού του Βόλου, το οποίο αποτελεί τον οικονομικό πνεύμονα ολόκληρης της Κεντρικής Ελλάδος.
Από την πλευρά του ο κ. Πολίτης τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ αποδίδει μεγάλη σημασία στην αξιοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, γι’ αυτό και το Ταμείο έκανε την επιλογή να ξεκινήσει τις διαγωνιστικές διαδικασίες για το Βόλο, μετά την ολοκλήρωση στα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και της Ηγουμενίτσας, για τα οποία υπολογίζεται μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα έχουν αναδειχθεί οι πλειοδότες. «Τούτων δοθέντων», συνέχισε ο κ. Πολίτης, «υπολογίζουμε ότι μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα είναι στον «αέρα» ο διαγωνισμός παραχώρησης για το λιμάνι του Βόλου».
Ο βουλευτής Μαγνησίας τόνισε ότι υπάρχει διεθνές επιχειρηματικό ενδιαφέρον για επενδύσεις στο λιμάνι του Βόλου, το οποίο έχει γνωστοποιηθεί μέσα από σειρά δημοσιευμάτων έγκυρων οικονομικών εντύπων. Σημαντική εξέλιξη αποτελεί και η οριστική απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, μετά από συνεργασία και με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Σπύρο Πατέρα, για ένταξη της μελέτης σύνδεσης σιδηροδρομικού σταθμού – λιμένος Βόλου, στο πλαίσιο της ευρύτερης μελέτης που ανατέθηκε για τη σύνδεση Λατομείο – Αεροδρόμιο – Λιμάνι Αλμυρού.
Μάλιστα ο κ. Πολίτης διαβεβαίωσε τον κ. Μπουκώρο ότι η μελέτη για τη σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με το λιμάνι δεν θα καθυστερήσει, εξαιτίας του γεγονότος ότι εκπονείται στο πλαίσιο μιας μεγαλύτερης μελέτης για τις συνδέσεις στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας, εφόσον το ΤΑΙΠΕΔ έχει συμφωνήσει με τη διεύθυνση του ΟΣΕ, κατά την τελευταία σύσκεψη στην έδρα του ΤΑΙΠΕΔ, ότι το τμήμα αυτό της μελέτης σιδηροδρομικός σταθμός – λιμάνι θα είναι το πρώτο που θα εκπονηθεί αφού είναι και το μικρότερο και έχει μεγάλη σημασία για τον διαγωνισμό της παραχώρησης.
Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ διαβεβαίωσε τον βουλευτή Μαγνησίας ότι μέχρι τα τέλη του έτους θα έχει οριστικοποιηθεί αυτό το τμήμα της μελέτης και το έργο το κόστος του οποίου προϋπολογίζεται σε 200.000- 300.000 ευρώ θα υλοποιηθεί με πόρους του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, ώστε να μην υπάρξουν καθυστερήσεις.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Ν.Δ. τόνισε μετά την αναλυτική συζήτηση με τον επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ: «Για την τοπική οικονομία είναι πρωταρχικής σημασίας ο διαγωνισμός παραχώρησης και οι επενδύσεις που θα ακολουθήσουν αν αυτός τελεσφορήσει. Αυτό δείχνει η εμπειρία από ανάλογες περιπτώσεις λιμανιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στόχος μας παραμένει η πλήρης αξιοποίηση της μεγαλύτερης υποδομής που υπάρχει στον τόπο μας, το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας, η διευκόλυνση των τοπικών βιομηχανιών και του διεθνούς εμπορίου που δύναται να καταστήσει το Βόλο σημαντικό εμπορευματικό κόμβο. Ελπίζουμε αυτή τη φορά τα πράγματα να εξελιχθούν ομαλά και εντός των χρονοδιαγραμμάτων».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος