Τον Σεπτέμβριο του 2021 έγινε η τελευταία πληρωμή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τους επιβάτες και το 1ο εξάμηνο του ‘21 για τις επιχειρήσεις και οι νησιώτες διαμαρτύρονται για αυτή την μεγάλη καθυστέρηση.
Ο συντονιστής Λέσβου του ΣΥΡΙΖΑ με επιστολή του στον Περιφερειάρχη και τους δύο δημάρχους του νησιού καλεί να αναλάβουν πρωτοβουλίες για να επανέλθει η λειτουργία των πληρωμών του Μ.Ι στο προηγούμενο καθεστώς, μηνιαία για τους πολίτες και ανά τετράμηνο για τις επιχειρήσεις αλλά και να επεκταθεί το μέτρο για τους επισκέπτες αλλά και για τα καύσιμα, όπως είχε σχεδιαστεί.
Όπως αναφέρει ο κ. Καραβασίλης «τον Ιούνιο του 2018 ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για το Μεταφορικό Ισοδύναμο, ένας εμβληματικός νόμος για την νησιωτική πολιτική για τα νησιά μας και μια παρακαταθήκη για τους πολίτες της νησιωτικής χώρας. Η σημερινή κυβέρνηση είχε δείξει ήδη με την καταψήφιση του νομοσχεδίου επί της αρχής τις προθέσεις της, για ένα μέτρο που ελάφρυνε με απευθείας επιδότηση προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις των νησιών μας, το κόστος μετακίνησης πολιτών και εμπορευμάτων. Η απουσία της διεκδίκησης για την διατήρηση και τη μη απαξίωση του μέτρου αλλά και της επέκτασης του σε άλλους τομείς της οικονομίας των νησιών μας είναι εμφανής. Μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει κανένας συντονισμός από θεσμικούς παράγοντες της Αυτοδιοίκησης να στηριχθεί ένα μέτρο, που ειδικά τώρα είναι αναγκαίο για να στηριχθούν και να επιβιώσουν οι τοπικές οικονομίες αλλά και οι πολίτες» αναφέρει ο κ. Καραβασίλης στους αυτοδιοικητικούς και ζητά να πάρουν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για να διαμορφωθεί ένα κοινό πλαίσιο διεκδίκησης όλων των νησιωτών και ειδικά του Βορείου Αιγαίου στα ζητήματα νησιωτικής πολιτικής
Ανά καιρούς ο ΓΓ Αιγαίου και νησιωτικής Πολιτικής, διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει πρόθεση υποβίβασης ή ακόμα και κατάργησης του ΜΙ και ότι καταβάλλεται προσπάθεια οι πληρωμές να συνεχιστούν κανονικά.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος