Ιδιωτικής ετικέτας είναι όλο και μεγαλύτερο ποσοστό των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές από τα σούπερ μάρκετ. Από τη μία πλευρά, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, από την άλλη οι δυσβάσταχτες ανατιμήσεις στο ράφι, λόγω της ενεργειακής κρίσης και της αύξησης τιμών των πρώτων υλών, αλλάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών αλλά και τους όρους του παιχνιδιού για τα επώνυμα καταναλωτικά είδη.
Το σημαντικότερο πρόβλημα σήμερα είναι ο πληθωρισμός που έφτασε στο 52%, η αύξηση του κόστους της ενέργειας κατά 39%, ενώ και τα τρόφιμα έχουν πάρει φωτιά, με αυξήσεις που ανέρχονται στο 27%.
Όπως τονίζουν οι ιδιοκτήτες και εκπρόσωποι σούπερ μάρκετ, τα προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα επώνυμα προϊόντα, καθώς παράγονται στην ίδια γραμμή με τα επώνυμα. Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές δηλώνουν ικανοποιημένοι, πολλές φορές μάλιστα τονίζουν ότι τα προϊόντα αυτά είναι ακόμα καλύτερα από τα επώνυμα, άλλοι πάλι λένε ότι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η ποιότητα αλλά να είναι γεμάτο το καλάθι τους. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστημίου Αθηνών, ένα 31,7% των καταναλωτών έχει στραφεί στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, το 57,5% θεωρεί ότι είναι ίδιας ποιότητας με τα υπόλοιπα, ενώ ένα ποσοστό 31,6% θεωρεί ότι είναι χειρότερης ποιότητας. Ακόμη, όπως επισημαίνουν καταναλωτικές οργανώσεις, αυτό που θα πρέπει να παρατηρεί κανείς είναι η τιμή μονάδος και όχι η συσκευασία, δηλαδή εάν η τιμή αφορά την ίδια ποσότητα προϊόντων.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος