Ρόδος: “Στην διαφήμιση οφείλεται η έκρηξη στην τουριστική κίνηση”

Την άποψη ότι η «έκρηξη» στην αύξηση της τουριστικής κίνησης, είναι αποτέλεσμα της διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας, εξέφρασε χθες ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος.
Ανέφερε ότι πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία, δεδομένου του δύσκολου περιβάλλοντος που διαμορφώνουν τόσο το προσφυγικό, τα οικονομικά μέτρα, η αύξηση του ΦΠΑ, τα capital controls, όσο και η κρίση στην Τουρκία.

«Η ανατροπή του κακού κλίματος, είπε, έγινε χάρη σε μια σοβαρή και καλά σχεδιασμένη διαφημιστική καμπάνια με τριετή ορίζοντα, που κατάφερε να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες» τονίζοντας ότι αυτούς οι επισκέπτες που επέλεξαν να έρθουν στη Ρόδο, πρέπει να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς ο ευχαριστημένος πελάτης είναι η καλύτερη διαφήμιση.
Παράλληλα έκανε έκκληση να σταματήσουν η γκρίνια και η μουρμούρα για τα προβλήματα που υπάρχουν.
«Έχουμε ξεπεράσει κάθε όριο αυτοκριτικής και αυτομαστιγώματος. Ας σταματήσουν οι αυτοκτονικές συμπεριφορές και ας χαρούμε με μια
επιτυχία μας που μπορεί ο καθένας να την αξιολογήσει» είπε χαρακτηριστικά.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος