H Samsung Electronics με ανακοίνωσή της συμβουλεύει όσους καταναλωτές έχουν αγοράσει το Galaxy Note 7 σε Ελλάδα και Κύπρο να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις αρχικές συσκευές και τις συσκευές αντικατάστασης, ενώ επισημαίνουν ότι θα πρέπει να μην αποθηκεύουν πλέον δεδομένα στη συσκευή και ότι είναι αναγκαίο να την απενεργοποιήσουν.
Η Samsung, επιβεβαιώνει στην σχετική ανακοίνωσή της ότι δουλεύει με τους συνεργάτες της σε ολόκληρη την Ευρώπη προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή το πρόγραμμα αντικατάστασης, το οποίο θα επιτρέπει σε όσους έχουν αγοράσει το Galaxy Note 7 να ανταλλάξουν το συγκεκριμένο μοντέλο συσκευής με ένα Galaxy S7 Edge. Εναλλακτικά, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους.
«Η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των πελατών μας – για το λόγο αυτό, ζητάμε από όλους τους καταναλωτές του Note 7 να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή τους, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν», δήλωσε ο επικεφαλής Marketing στη Samsung Electronics Europe Ντέιβιντ Λόουες.
«Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από την Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε».
Ο Λόουες πρόσθεσε επίσης, ότι η εταιρεία συνεργάζεται ενδελεχώς, με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επίλυση της κατάστασης και ότι σκοπός της Samsung είναι να γίνει άμεσα και αποτελεσματικά η ανταλλαγή των συσκευών Galaxy Note 7, προκειμένου να μειωθεί οποιοδήποτε ρίσκο για τους καταναλωτές.
Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ
Φωτο: Eurokinissi(AP Photo/Lee Jin-man)
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος