Σύμφωνα με την πλατφόρμα αναλύσεων και εκτιμήσεων, Hookit.
Η Nike, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα του αθλητισμού, παρέμεινε στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας και την εφετινή σεζόν. Η μάρκα με έδρα το Όρεγκον, άφησε πίσω της οργανισμούς–μεγαθήρια στον τομέα της αγοράς, όπως την Adidas, την Emirates, τη Santander και τη Red Bull, μεταξύ άλλων· εξετάστηκαν όλες οι κοινωνικές και ψηφιακές δραστηριότητες αθλητών, συλλόγων, πρωταθλημάτων και εκδηλώσεων.
Οι Puma, State Farm, Monster Energy, Dream11 και Heineken συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Η μεθοδολογία της Hookit για τις αξιολογήσεις βασίζεται στην τεχνολογία «όρασης» του υπολογιστή, η οποία παρακολουθεί τις δράσεις κάθε μοναδικού λογαριασμού (περίπου 500.000). Φθάνοντας στην τελική ευθεία, λαμβάνονται υπόψη δύο βασικές παράμετροι· η δυνητική αξία (ποσοστό προοπτικής) και η ποιότητα προώθησης– με τον πολλαπλασιασμό τους, προκύπτει μία προσαρμοσμένη αξία διαφήμισης.
Στο πλαίσιο της κατάταξης που δημοσιεύθηκε σήμερα (20/09), πραγματοποιήθηκε αντίστοιχη έρευνα μεταξύ της 15ης Αυγούστου 2020 και της 15ης Αυγούστου 2021. Περισσότεροι από 300.000 ξεχωριστοί χρήστες του διαδικτύου προχώρησαν σε αναρτήσεις, χρησιμοποιώντας πάνω από 8.000 διαφορετικές επωνυμίες, όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok, το Twitch, το Twitter και το YouTube.
Η Nike κέρδισε την πρωτιά, μετρώντας σχεδόν 9.000.000.000 συμμετοχές και αντιδράσεις μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης που μεταφράζονται σε συνολική εμπορική χορηγία αξίας 525.000.000€ ξεπερνώντας κατά 200.000.000€ εκείνη της Adidas.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος