Kαθαρισμοί, ακτών, πάρκων, εντοπισμός πηγών ρύπανσης, συμμετοχή σε προγράμματα ανακύκλωσης, συνεργασία δασκάλων και μαθητών και πολλά άλλα, συνθέτουν έναν αξιοζήλευτο και αξιέπαινο απολογισμό για την Παιδική HELMEPA (ελληνική ένωση προστασίας θαλασσίου περιβάλλοντος).
Στον απολογισμό της δράσης η HELMEPA αναφέρει μεταξύ άλλων: “Σε μια εποχή που μας κατακλύζουν αρνητικές ειδήσεις από τις διεθνείς και εγχώριες εξελίξεις, μηνύματα αισιοδοξίας στέλνουν τα 7.675 παιδιά-μέλη του Προγράμματος «Παιδική HELMEPA» και οι 549 εθελοντές εκπαιδευτικοί τους από 224 Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία που δραστηριοποιήθηκαν εθελοντικά για την προστασία του περιβάλλοντος την περασμένη σχολική χρονιά.
Σύμφωνα με τις αναφορές που υπέβαλαν παιδιά και εκπαιδευτικοί, συνολικά πραγματοποιήθηκαν 3.900 περιβαλλοντικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο!
Συγκεκριμένα, καθαρίζοντας τις ακτές και πάρκα στη γειτονιά τους τα παιδιά κατέγραψαν τα απορρίμματα και τις πηγές τους, αντιλαμβανόμενα τη συμβολή όλων μας στη ρύπανση ακτών και θαλασσών, εντόπισαν παράνομες πηγές ρύπανσης και ενημέρωσαν τις αρμόδιες αρχές, έφτιαξαν κατασκευές από «άχρηστα» υλικά και συμμετείχαν σε προγράμματα ανακύκλωσης, δημιούργησαν περιβαλλοντικό υλικό και ευαισθητοποίησαν την τοπική τους κοινωνία, ενημερώθηκαν για τη ναυτιλία και τους ιστορικούς δεσμούς με τον τόπο τους και λειτούργησαν σαν μικροί επιστήμονες διεξάγοντας απλή έρευνα στο πεδίο και πειράματα μέσα στην τάξη.
Ο ενθουσιασμός των παιδιών να ενημερωθούν και να προσφέρουν στην προστασία του περιβάλλοντος είναι έκδηλος και το επιβεβαιώνουν οι εθελοντές εκπαιδευτικοί στις αξιολογήσεις τους, τονίζοντας ιδιαίτερα την ευελιξία και το βιωματικό χαρακτήρα του Προγράμματος, την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, την προώθηση της συνεργασίας αλλά και της ευγενικής άμιλλας μεταξύ των παιδιών”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος