Δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Βόλου ισχυρίζεται ο νέος διευθύνων σύμβουλος

Τα ηνία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ανέλαβε και επίσημα σήμερα ο Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος ο οποίος επισήμανε ότι δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Βόλου και διαβεβαίωσε ότι μαζί με το νέο διοικητικό του συμβούλιο θα μπορέσουν να πετύχουν την ανάπτυξη του λιμανιού.  Ο νέος  πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ επισήμανε  ότι το λιμάνι του Βόλου διαθέτει μια σημαντική λιμενολεκάνη, έχει μεγάλες και σημαντικές προοπτικές, εξαιρετική γεωγραφική θέση, και έχει μεγάλη σημασία η σχέση του με την πόλη του Βόλου και τη Θεσσαλία. «Είμαι βέβαιος, ότι παραλαμβάνοντας από τον κ. Πρίγκο, τον οποίο τιμώ και είχα γνωρίσει όταν ήμουν στο Λιμενικό Σώμα, θα είμαστε συνεχιστές του έργου του, όπου μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι, θα το κάνουμε», τόνισε.

Ο κ. Σταυριδόπουλος ανέφερε ότι έπειτα από συνάντηση που είχε με τον υπουργό Ναυτιλίας Θ. Δρίτσα αλλά και το ΤΑΙΠΕΔ που είναι ο βασικός μέτοχος στον ΟΛΒ, είχε τη διαβεβαίωση ότι δεν τίθεται θέμα ιδιωτικοποίησης του λιμανιού. Όπως ανέφερε, με βάση τις υποχρεώσεις του κράτους με βάση το τρίτο μνημόνιο,  μόνο η πλειοψηφία των μετοχών των Οργανισμών που ελέγχουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης θα μεταβιβαστούν σε ιδιώτες.

Από την πλευρά του ο  απερχόμενος πρόεδρος του ΟΛΒ Γιάννης Πρίγκος επισήμανε ότι τα πέντε χρόνια της θητείας του πέτυχε μαζί με το Δ.Σ. να μην χαθεί η χρηματοδότηση της Ιχθυόσκαλας, να ολοκληρωθεί το master plan του λιμανιού, να αναδεχθεί το λιμάνι ως προορισμός κρουαζιέρας, να ολοκληρωθεί η νέα πύλη εισόδου του εμπορικού λιμανιού, το έργο της ασφάλειας ISPS  προϋπολογισμού 970.000 €, η κυκλοφοριακή μελέτη της ΧΖ, οι μελέτες μεταφοράς του scrap στην 3η προβλήτα, η ανάληψη της Reggata 2016, μια σειρά περιβαλλοντικών δράσεων.

“Προωθήσαμε και κάναμε γνωστή την πρότασή μας για μια θαλάσσια διαδρομή της σύνδεσης Βόλου-Σμύρνης στο Διεθνές Συνέδριο ECONSHIP 2015, όπου και αναπτύχθηκαν όλα τα πλεονεκτήματα που θα έχει ένα τέτοιο εγχείρημα.

Ολοκληρώνεται σε λίγο η διαδικασία αδειοδότησης του υδατοδρομίου. Ολοκληρώθηκε επίσης η κατασκευή του υποσταθμού της ΔΕΗ για τον επιβατικό σταθμό «ΙΑΣΩΝ» και η νέα διοίκηση θα είναι έτοιμη άμεσα να προβεί σε διαγωνιστικές διαδικασίες για την αξιοποίησή τους.

Σε μια περίοδο λοιπόν ιδιαίτερης αρνητικής οικονομικής  συγκυρίας, το λιμάνι κατάφερε να έχει εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα, χωρίς καμία αύξηση στα τιμολόγιά του, με ταυτόχρονη ολοσχερή εξόφληση των συσσωρευμένων υποχρεώσεων των προηγούμενων Διοικήσεων προς το Ελληνικό Δημόσιο από το 2001 έως  το 2010.

Έτσι αποδείξαμε έμπρακτα ότι μια εταιρεία του Δημοσίου μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα διατηρώντας και τον κοινωφελή της χαρακτήρα”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος