Η πτώση της στάθμης των νερών του Ρήνου απο την ζέστη και την ξηρασία, στη διάρκεια του περασμένου Σαββατοκύριακου, δημιουργεί νέους πονοκεφάλους, για εμπόρους και ναυτιλιακούς πράκτορες, καθώς τα φορτηγά πλοία αναγκάζονται να ελαττώσουν τα φορτία τους για να μπορέσουν να πλεύσουν στον ποταμό.
Τα ρηχά νερά δημιουργούν προβλήματα για τη ναυσιπλοΐα σε όλο το μήκος του ποταμού στην Γερμανία. Ο Ρήνος είναι ένας από τους σημαντικούς διαύλους που συνδέουν τη βιομηχανική ενδοχώρα της Γερμανίας με τα λιμάνια στη Βόρεια Θάλασσα, απ’ όπου προϊόντα εξάγονται στις παγκόσμιες αγορές.
Η πλεύση φορτηγών πλοίων συνεχίζεται στον ποταμό, όμως τα σκάφη αναγκάζονται μερικές φορές να αποπλέουν άδεια κατα τα τρία τέταρτα. Ζεστός και ξηρός καιρός προβλέπεται αυτή την εβδομάδα και δεν αναμένεται να βελτιωθεί η κατάσταση.
Η χαμηλή στάθμη των υδάτων του Ρήνου θα επηρεάσει την παραγωγή τον ερχόμενο μήνα δύο μεγάλων γερμανικών σταθμών παραγωγής ενέργειας από άνθρακα.
Ο όμιλος χημικών προϊόντων BASF ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να μειώσει την παραγωγή του, αν η χαμηλή στάθμη του Ρήνου επηρεάσει τις μεταφορές.
Τα μεταφορικά κόστη δεν έχουν μεταβληθεί σημαντικά σήμερα, διατηρώντας τα πρόσφατα υψηλά επίπεδά τους, έκαναν γνωστό ναυλομεσίτες.
Οι ναυτιλιακές αρχές δεν κλείνουν το ποταμό όταν πέφτει η στάθμη των υδάτων του και έγκειται στα πλοία να αποφασίζουν πότε θα σταματήσουν τους πλόες. Ο Ρήνος είναι μια σημαντική ναυτιλιακή οδός για εμπορεύματα, όπως σιτηρά, χημικά, μεταλλεύματα, άνθρακας και πετρελαϊκά προϊόντα, περιλαμβανομένου του πετρελαίου θέρμανσης.
ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος