Χωρίς την άμεση συμμετοχή του οδηγού, θα μπορούν να κινούνται τα αυτοκίνητα, αλλά η δυνατότητα αυτή έχει “τρωτά” σημεία και διχάζει.
Αν και η δυνατότητα αυτή εκτιμάται από τις υπάρχουσες μελέτες, ότι θα μειώσει τα ατυχήματα, η πιθανότητα παρέμβασης κακόβουλου χάκερ στο λογισμικό του αυτοκινήτου και η αλλαγή των δεδομένων και των εντολών, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.
Ρεπορτάζ: Νίκος Κορόβηλας
Πηγή: ΕΡΤ1
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος