Πρωτοποριακούς φακούς AR (augmented reality) στην εφαρμογή μηνυμάτων της φέρνει η Rakuten Viber στη νέα συνεργασία της με τη Snap.
Συγκεκριμένα, η τεχνολογία θα εφαρμοστεί στις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανταλλάσσονται μέσω Viber. Οι WWF, FC Barcelona και ΠΟΥ θα είναι ανάμεσα στους πρώτους οργανισμούς με δικούς τους Φακούς για το Viber.
Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία προγραμματισμού της Snap, όπως τα Camera Kit,
Creative Kit και Bitmoji, το Viber θα ενσωματώσει τους Φακούς AR, θα επιτρέψει την
κοινοποίηση στο Snapchat και θα φέρει τα προσωποποιημένα avatars Bitmoji στην εφαρμογή του.
Ειδικότερα, τα Viber Lenses Powered by Snap θα προσφέρουν δυνατότητα βιντεομηνυμάτων και φωτογραφιών με AR για πρώτη φορά στους χρήστες του Viber.
To εν λόγω λανσάρισμα περιλαμβάνει 30 καινούργιους Φακούς για το Viber, συμπεριλαμβανομένων μασκών με ζώα και χαρακτήρες του Viber, έναν υποβρύχιο Φακό, χαζοχαρούμενες αντιδράσεις από γάτες και άλλα. Η εταιρεία σκοπεύει να προσθέσει 300 Φακούς μέχρι το τέλος της χρονιάς, ενώ οι επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργούν τους δικούς τους, αποκλειστικούς Φακούς στο Viber. Η WWF, η FC Barcelona και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είναι μεταξύ των πρώτων συνεργατών του Viber που θα προσθέσουν καινούργιους Φακούς στην εφαρμογή. Οι εξατομικευμένοι Φακοί θα προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες διάδρασης μεταξύ των χρηστών και των αγαπημένων τους brands στην πλατφόρμα του Viber.
Οι νέες λειτουργίες του Viber περιλαμβάνουν:
- Άμεση Επαυξημένη Πραγματικότητα: Επικαλύπτοντας τις εικόνες γύρω σας, έχετε
όλη τη δύναμη του AR στα δάχτυλά σας. - Φίλτρα που τραβούν την προσοχή: Προσθέστε ένα στρώμα δημιουργικότητας στις
εικόνες σας και ανάψτε φωτιές στις συνομιλίες με τους φίλους σας. - Μάσκες Εκφραστικότητας: Επιλέξτε ανάμεσα σε μια ποικιλία μασκών που ακολουθούν
ακριβώς τις κινήσεις του προσώπου σας. - Λειτουργίες Ομορφιάς: Βελτιώστε την εικόνα σας με ρεαλιστικές πινελιές, όπως
κραγιόν, ρουζ και μια ποικιλία χρωμάτων για τα μαλλιά. - Εξατομικευμένα Bitmoji: Ενσωματώστε προσωποποιημένους χαρακτήρες Bitmoji σε
φωτογραφίες και βίντεο.
Μάλιστα, η δυνατότητα για χορηγούμενους και διαφημιστικούς Φακούς θα φέρει πρόσθετα έσοδα στο Viber, καθώς οι συνεργάτες του στον επιχειρηματικό τομέα θα μπορούν να δημιουργούν τους δικούς τους Φακούς για τις κοινότητές τους την πλατφόρμα.
«Η συνεργασία του Snap με τη Rakuten Viber είναι win-win και για τους δυο μας» λέει ο
Elliot Solomon, Director, Camera Platform Partnerships της Snap Inc. «Θα μας επιτρέψει να
αναπτύξουμε την τεχνολογία AR μας σε περιοχές όπου το Viber είναι ήδη δυνατό και θα
επιτρέψει στους χρήστες του Viber θα εκφραστούν μέσω AR στην εφαρμογή».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε την κάμερα του Snap στους χρήστες του Viber», λέει ο Djamel Agaoua, Διευθύνων Σύμβουλος της Rakuten Viber. «Μέσα από αυτή τη συνεργασία, θέλουμε να ενισχύσουμε τη δημιουργικότητα των χρηστών μας με το AR και ανυπομονούμε να εμπνεύσουμε τον κόσμο να χρησιμοποιεί νέους τρόπους που έχουν πλάκα για να μένει σε επαφή με φίλους και μέλη της οικογένειας. Το Viber είναι κάτι παραπάνω από μια εφαρμογή μηνυμάτων. Όχι μόνο συνδέει ανθρώπους μεταξύ τους, αλλά είναι κι ένα μέρος όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν διασκεδαστικό, ενδιαφέρον και ικανοποιητικό περιεχόμενο και να το μοιράζονται στις κοινότητές τους».
Σε ποιες χώρες θα διατίθεται η εφαρμογή για iOS
Η έκδοση της εφαρμογής για iOS που θα έχει αυτές τις λειτουργίες, καθώς και η beta έκδοση για Android στα αγγλικά, θα είναι διαθέσιμη από τις 30 Ιουνίου στις παρακάτω χώρες: Αγγλία, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Γροιλανδία, Δανία, Ελβετία, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ισπανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Καναδάς, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Νορβηγία, Μαλδίβες, Ολλανδία, Πορτογαλία, Σουηδία, Φινλανδία και ΗΠΑ. Το Viber θα προσθέσει σταδιακά τις νέες λειτουργίες και στις υπόλοιπες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, καθώς και σε όλες τις εκδόσεις Android, τους ερχόμενους μήνες.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος