Google: Τι κρύβεται πίσω από το λογότυπο της εταιρείας, που αλλάζει ξανά

Array

Ο κολοσσός της αναζήτησης, η Google, έχει ανασχεδιάσει το logo της έξι φορές από την ίδρυσή του, το 1998.

Σήμερα, η εταιρεία μιλά για τον μεγαλύτερο ανασχεδιασμό του σήματός της μετά από 23 χρόνια, όμως στους περισσότερους, οι αλλαγές φαίνονται διακριτικές και μόνον.

Google: Τι κρύβεται πίσω από το λογότυπο της εταιρείας, που αλλάζει ξανά

Η Google ουσιαστικά έκανε απλά τα γράμματα στο λογότυπό της πιο χοντρά, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστα όταν το σήμα εμφανίζεται σε μικρές οθόνες, όπως σε μικρά tablets, κινητά τηλέφωνα ή έξυπνα ρολόγια.

Όπως πάντως πρόσφατα εξηγήθηκε, το λογότυπο της Google αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά χρώματα: Μπλε, πράσινο, κίτρινο και κόκκινο.

Ωστόσο, ενώ το μπλε, το κίτρινο και το κόκκινο είναι βασικά χρώματα, το πράσινο έπεται, εμφανιζόμενο μια φορά. Όπως έχει εξηγήσει η Ruth Kedar, που σχεδίασε το λογότυπο, η επιλογή αυτή έγινε σκόπιμα και έχει ένα κρυμμένο νόημα.

«Καταλήξαμε στα βασικά χρώματα, αλλά αντί να ακολουθούμε το ίδιο μοτίβο με τη σειρά, βάλαμε ένα δευτερογενές χρώμα στο L, για να μεταφέρουμε την ιδέα ότι η Google δεν ακολουθεί τους κανόνες».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος