Παν-ιδιωτική εκπαιδευτική αντίδραση στην επιβολή ΦΠΑ 23%

Ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, ΚΕΚ, ΙΕΚ, φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, κέντρα ελευθέρων σπουδών, κολλέγια, εργαστήρια ελευθέρων σπουδών, ωδεία και Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, δημιουργούν συντονιστική επιτροπή δράσης κατά της επιβολής ΦΠΑ 23% σε όλους τους παρόχους υπηρεσιών ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας (ΕΒΕΑ), πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ΕΒΕΑ ευρεία σύσκεψη στην οποία συμμετείχαν οι εκπρόσωποι όλων των κλάδων που δραστηριοποιούνται στην ιδιωτική εκπαίδευση και αποφασίστηκε για να ανατραπεί η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση η δημιουργία μιας συντονιστικής επιτροπής πάντα υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ. Η επιτροπή θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προς την κυβέρνηση, προκειμένου να «παγώσει» η απόφαση αυτή, ενώ αντίστοιχες κινήσεις θα γίνουν και προς τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα.

Όπως επισημάνθηκε, η επιβολή ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση αποτελεί μια πρωτοφανή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα απόφαση, καθώς η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην ΕΕ και η δεύτερη παγκοσμίως (μετά το Μπαγκλαντές) που επιβάλλει έμμεσους φόρους στην εκπαίδευση.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, στην περίπτωση που η απόφαση αυτή δεν ανασταλεί ή τουλάχιστον «παγώσει» έως ότου αναζητηθούν ισοδύναμα μέτρα που θα επιφέρουν τα προϋπολογιζόμενα έσοδα, τότε πολύ μεγάλος αριθμός ιδιωτικών φορέων εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων κινδυνεύουν με οικονομική καταστροφή. “Και το σημαντικότερο όλων είναι ότι μία τέτοια απόφαση θα επιβαρύνει υπέρμετρα εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες, των οποίων τα παιδιά μετέχουν της ιδιωτικής εκπαίδευσης”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος