Βόλος: Τίθεται σήμερα σε λειτουργία η εφαρμογή αναφοράς προβλημάτων στον Δήμο

Από σήμερα (κατά μία εβδομάδα νωρίτερα από ότι είχε υπολογιστεί) τίθεται σε λειτουργία από τη δημοτική Αρχή, η  καινοτόμος ψηφιακή εφαρμογή με την οποία οι πολίτες και οι επισκέπτες, καλώντας ΔΩΡΕΑΝ στον τηλεφωνικό αριθμό 8001150000  θα αναφέρουν το πρόβλημα που έχουν εντοπίσει (π.χ. σκουπίδια, λακκούβες, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων, λαμπτήρες φωτισμού κ.α.)

Το σύστημα μεταφέρει αυτόματα το αίτημα στην αρμόδια υπηρεσία η οποία προγραμματίζει και επικοινωνεί με τον δημότη την πιθανή ημερομηνία επέμβασης.

Με τον τρόπο αυτό, δημότες και υπηρεσίες του Δήμου εργάζονται, ή μάλλον συνεργάζονται στενά, για την άμεση και ποιοτική επίλυση  του προβλήματος.

Η στατιστική επεξεργασία των αιτημάτων δίνει την δυνατότητα στον Δήμαρχο, τους Αντιδημάρχους και τους Προϊσταμένους των υπηρεσιών, να αξιολογήσουν την επεμβατική τους ετοιμότητα, να προγραμματίσουν την καθημερινότητα και να προϋπολογίσουν την ζήτηση σε αναλώσιμα.

Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα στον δημότη να ενημερώνει διαρκώς τις υπηρεσίες για θέματα τα οποία είναι αδύνατο να εντοπίζονται από τις υπηρεσίες του Δήμου.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος