Aυξάνεται η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων

Αυξάνεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αγοράζουν ή αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω των κοινωνικών δικτύων, του διαδικτύου γενικότερα και του κινητού τηλεφώνου σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων από όλη τη χώρα, δείχνει ότι μια από τις βασικές τάσεις είναι η διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Πιο συγκεκριμένα, το 16% των αγοραστών σουπερμάρκετ δηλώνουν ότι το 2015 αγόρασαν μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν το οποίο πριν αγόραζαν σε σουπερμάρκετ.

Τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν μέσω ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνουν κυρίως προϊόντα όπως προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.

Το 24% δηλώνουν ότι το 2016 θα αγοράσει μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν που πριν αγόραζε σε καταστήματα σουπερμάρκετ.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος