Δ. Πλατανιά: Θετικά πρόσημα για τον νέο ΒΟΑΚ Χανιά – Καστέλι

Την ικανοποίησή του για τις εξαγγελίες από τα Χανιά του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, περί επέκτασης του ΒΟΑΚ  για το τμήμα Χανιά – Καστέλι,  εκφράζει με ανακοίνωσή του ο Δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης, ο οποίος επισημαίνει ότι με αυτό τον τρόπο, δεν ικανοποιείται απλά το λαϊκό αίσθημα, αλλά και οι ανάγκες του κυκλοφοριακού φόρτου όπου σύμφωνα με την νεώτερη μελέτη του Υπουργείου Υποδομών, ο ανισόπεδος Κόμβος του Πλατανιά είναι ο τρίτος  σε κυκλοφοριακό  φόρτο σε όλο το μήκος του ΒΟΑΚ.

Ο Κυκλοφοριακός φόρτος στη Δ.Κ. Πλατανιά,  σύμφωνα με παλαιότερη μελέτη του ΟΑΚ ήταν για  12.000 διελεύσεις την ημέρα,   αποδεικνύοντας έτσι το   πασιφανές για την  αναγκαιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου τμήματος .

Ο Δήμος Πλατανιά κατά τα προηγούμενα έτη και μετά  την εξαγγελία της Κυβέρνησης για την δημιουργία νέου σύγχρονου ΒΟΑΚ, είχε κάνει μια σειρά εγγράφων και  παρεμβάσεων, όπου   τεκμηρίωνε   την αναγκαιότητα  κατασκευή σύγχρονου αυτοκινητόδρομου,   τετράιχνου  με διαχωριστική νησίδα, για το τμήμα Χανιά _ Κίσσαμος.

«Με ικανοποίηση ακούσαμε  τις εξαγγελίες Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο τρόπος  τον οποίο, ανακοίνωσε ο Υπουργός,  ότι θα κατασκευασθεί  το Τμήμα Χανιά _ Καστέλι ( Κισσάμου)   ως  κλειστός αυτοκινητόδρομος, με την ενεργοποίηση της ρήτρας  για πρόσθετα χιλιόμετρα μετά την ανάθεση  της κατασκευής  του έργου στον ανάδοχο, να αποδειχθεί ότι είναι  πιο ενδεδειγμένος και αποτελεσματικός για την κατασκευή του», καταλήγει η ανακοίνωση.

 

 

 

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος