Γεμίζουν ζωή οι βιβλιοθήκες του Δήμου Χανίων: Νέα προγράμματα φιλαναγνωσίας για μικρούς μαθητές

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να συμμετέχουν σε προγράμματα φιλαναγνωσίας και δημιουργικής απασχόλησης, για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2022, στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, της Παιδικής – Εφηβικής Βιβλιοθήκης Σούδας και της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Σταλού.

Τα προγράμματα που απευθύνονται σε μικρότερα παιδιά οργανώθηκαν και θα πραγματοποιηθούν από το προσωπικό των Βιβλιοθηκών ενώ για τα ηλικιακά μεγαλύτερα παιδιά, τα προγράμματα θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με την Εθνική Βιβλιοθήκη Ελλάδας. Στόχος των προγραμμάτων είναι να καλλιεργηθεί η φιλαναγνωσία, η εφευρετικότητα, η δημιουργική φαντασία, το χιούμορ, η χαρά της μάθησης στους φιλόξενους χώρους των Βιβλιοθηκών του Δήμου.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή επιλέγοντας το πρόγραμμα που επιθυμούν και τη Βιβλιοθήκη, εγκαίρως. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Πληροφορίες
Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 8:00 π.μ -14:00 μ.μ. & Δευτέρα και Πέμπτη: 18:00 μ.μ -21:00 μ.μ. Σάββατο: 10:00 π.μ. – 13:00μ.μ. Πληροφορίες: τηλ. 2821 3 41661
Παιδική-Εφηβική Βιβλιοθήκη Σούδας
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 8.30 π.μ. έως 15.30 μ.μ. Πληροφορίες: τηλ. 2821 3 41221
Δημοτική Βιβλιοθήκη Σταλού
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00 π.μ. έως 12:00 μ.μ. Πληροφορίες: τηλ. 2821 0 99787 & κα Νίκη Γαλάνη 6974647556
Αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ: https://www.chania.gr/enimerosi/municipality-press-releases/11102022programmatafilanagnosias.html

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος