Φλώρινα: Ψήφισμα διαμαρτυρίας Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας για τηλεκπαίδευση με δυσμενείς καιρικές συνθήκες

Ψήφισμα διαμαρτυρίες για τις αποφάσεις σχετικά με την τηλεκπαίδευση σε ακραίες καιρικές συνθήκες, εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας.

Όπως αναφέρει στο ψήφισμα του “Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ ενώ γνώριζε μέρες πριν ότι θα ακολουθήσει σφοδρό κύμα κακοκαιρίας, δεν έλαβε ούτε τα απαραίτητα μέτρα ούτε έδωσε τις κατάλληλες οδηγίες προς τις σχολικές μονάδες στην περίπτωση που αυτές θα ήταν αδύνατον να λειτουργήσουν από τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου. Για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘ ανακοινώνει την τελευταία στιγμή και ημέρα αργίας την αλλαγή στην εφαρμογή του προγράμματος τηλεκπαίδευσης, αποσυντονίζοντας έτσι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Οι συνεχείς ενημερώσεις με τις παράλογες απαιτήσεις του ΥΠΑΙΘ, τη μετάθεση από το απογευματινό (με τις μειωμένες σε διάρκεια απογευματινές ώρες) στο πρωινό δια ζώσης και πλήρες σε διάρκεια ωρών ωρολόγιο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης, δείχνουν για ακόμη μια φορά την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Αν και έχει αποφασιστεί ότι ο νομός μας ότι βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, εξ αιτίας της σεισμικής ακολουθίας και επιπλέον των έκτακτων και με διάρκεια καιρικών συνθηκών, εν τούτοις κανείς δεν παίρνει την ευθύνη, τόσο για μια ευνοϊκότερη μεταχείριση του, όσο και για τη διαχείριση παρόμοιων καταστάσεων”.

Καλούμε έτσι την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αποσύρει όλες τις νομοθετικές διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας και τις εντολές για την υποχρεωτικότητά της στα σχολεία που κλείνουν λόγω κακοκαιρίας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος