Μ. Τζούφη: «Ανησυχητική η αύξηση των κρουσμάτων στα σχολεία της Ηπείρου»

Η αύξηση των κρουσμάτων στα σχολεία είναι μεγάλη και ανησυχητική” σημείωσε η βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Μερόπη Τζούφη μετά τη συνάντησή της με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου Κωνσταντίνο Καμπουράκη.

Η Μερόπη Τζούφη επεσήμανε πως η δυναμική της πανδημίας και η απουσία κατάλληλων μέτρων απειλούν και πάλι τη λειτουργία των σχολείων, ενώ έκανε έκκληση για μαζικό εμβολιασμό των παιδιών άνω των 12 ετών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΔΥ για την Ήπειρο, στις 5 Νοεμβρίου εντοπίστηκαν 34 κρούσματα στο μαθητικό πληθυσμό, ενώ στις 9 Νοεμβρίου αυξήθηκαν στα 88 (+159%) μόλις σε τέσσερις ημέρες, δημιουργώντας έντονη ανησυχία σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Η Βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, δήλωσε πως κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας εθελοτυφλούν, δεν αναθεωρούν τα πρωτόκολλα, αρνούνται να λάβουν ουσιαστικά μέτρα και προχωρούν σε συγχωνεύσεις τμημάτων αντί για αραίωση των μαθητών στις τάξεις, ενώ σχολιάζοντας τις χθεσινές δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, ανέφερε ότι “η υπουργός Παιδείας συστηματικά παραπληροφορεί και καλλιεργεί κλίμα εφησυχασμού, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας ώστε να αποποιηθεί τις σοβαρότατες ευθύνες της”.
Κατά τη συζήτηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου τέθηκαν επίσης τα προβλήματα στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, των ευάλωτων μαθητών που αδυνατούν να παραβρεθούν στις σχολικές αίθουσες, όπως και τα ζητήματα που ταλαιπωρούν την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων της περιοχής (μετακινήσεις από και προς το σχολείο, ελλείψεις εκπαιδευτικών).
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος