Ξεκίνησε το έργο της τοποθέτησης χαλυβδινων στηθαίων ασφαλείας στο οδικό δίκτυο του δήμου Καλαμάτας, σύμφωνα και με τη μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
Οι εργασίες αφορούν τοποθέτηση μονόπλευρων χαλύβδινων στηθαίων ασφαλείας στα τμήματα εκείνα των δρόμων όπου παρατηρούνται έντονες επικλίσεις, απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης (καμπυλότητες) σε σημεία που η χάραξη των δρόμων βρίσκεται σε μικτή διατομή και η κατάντι παρειά τους εφάπτεται ή γειτνιάζει με γκρεμούς, σε γέφυρες και γενικά όπου υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές και σε σημεία που υπάρχει κίνδυνος εκτροπής των οχημάτων που κινούνται στα όρια του οδοστρώματος. Οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις έχουν ως βασικό στόχο την αποφυγή πρόκλησης σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων και σύμφωνα με τη μελέτη θα γίνει επίσης συντήρηση των υφιστάμενων μεταλλικών στηθαίων που χρήζουν παρεμβάσεων αποκατάστασης.
Η τοποθέτηση αυτών, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Δημήτρη Μαστραγγελόπουλο, θα γίνει σε επιλεγμένα τμήματα δρόμων που χρήζουν παρεμβάσεων όπως:
•Στην είσοδο του οικισμού της Τ.Κ Σταματινού πλησίον του Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου σε μήκος 100,00 m περίπου
•Στην Δ.Κ. Βέργας, σε τμήμα δρόμου προσφάτως ασφαλτοστρωμένου προς παλιό χωριό – Αγ. Νικήτα επί του σημείου έντονης καμπυλότητας και πέραν αυτού σε μήκος περίπου 20,00 m
•Δ.Κ Βέργας έναντι κοιμητηρίου (οδός Ευαγγελιστρίας) σε τμήμα μήκους 25,00m
•Δ.Κ Βέργας, οδός 25ης Μαρτίου επί εφαπτόμενης πλευράς ρέματος μήκους 15,00m
•Δ.Κ Βέργας στη συμβολή της οδού Νικηταρά και Μπούσκλι, σε μήκος 12,00m
•Κεντρική οδός σύνδεσης της πόλεως Καλαμάτας προς οικισμό Κουταλά σε επιλεγμένα τμήματα εκτιμώμενου μήκους 45,00 m
•Προέκταση τοποθέτησης προστατευτικών μπαρών στην κεντρική οδό από Αλμυρό προς Μικρή Μαντίνεια = 60,00 m
•Κεντρική οδός σύνδεσης Τ.Κ Βελανιδιάς στη θέση «Κοτρόνι» = 40,00m
•Ε.Ο Καλαμάτας – Τρίπολης (Γέφυρα ρέματος Λαγκάδας Ασπροχώματος) 2 πλευρές Χ 12,00 = 24,00m
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος