Χρυσό βραβείο στην τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας

Χρυσό βραβείο έλαβε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στα Best City Awards 2016, για την ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής «Aegean Islands. Like NO Other» που σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκπροσωπήθηκε στην Τελετή Απονομής από την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου, η οποία και παρέλαβε το βραβείο μαζί με τον κ. Κώστα Τριανταφύλλη, project manager της “Marketing Greece”.

Στο σύντομο χαιρετισμό της κατά την παραλαβή του βραβείου η κ. Παπαβασιλείου, επεσήμανε ότι η ψηφιακή καμπάνια «Aegean Islands.Like NO Other» ανέδειξε εμπειρίες και εικόνες επισκεπτών των νησιών σε πάνω από 26.000.000 χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επισκέπτες του campaign site, γεγονός που αν μη τι άλλο, φανερώνει τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα της. Τόνισε δε ότι η καμπάνια θα εξελιχθεί και θα συνεχισθεί ακόμη πιο δυναμικά το 2017.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας σχεδιάστηκαν περισσότερα από 180 δημιουργικά εικαστικά, κείμενα ταξιδιωτικών εμπειριών με περισσότερες από 25.000 λέξεις, campaign site και Μέσα Κοινωνικής ∆ικτύωσης, έχοντας έως σήμερα αποκτήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα υποστηρικτών του ελληνικού περιφερειακού προϊόντος, με περισσότερους από 43.000 fans. Με βάση αυτά, υλοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης, που περιλαμβάνει ψηφιακή διαφήμιση, προώθηση σε διεθνή έντυπα και τηλεοπτικά δίκτυα, ενέργειες δημοσίων σχέσεων και ενέργειες για τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος