Χωρίς τηλεφωνικό κέντρο είναι εδώ και έξι μήνες οι διοικητικές υπηρεσίες του e- ΕΦΚΑ στη Κω, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.
Παντελής είναι όμως και η έλλειψη προσωπικού καθαριότητας, καθώς, ενώ έγινε ο διαγωνισμός, ο εργολάβος δεν ανέλαβε το έργο θεωρώντας ασύμφορους τους οικονομικούς όρους της σύμβασης
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι φροντίζουν να διατηρούν τους χώρους καθαρούς, παράλληλα με το αυξημένο έργο που καλούνται να φέρουν εις πέρας, καθώς η υπηρεσία συνεχίζει να είναι υποστελεχωμένη
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος