“Η Νησιωτικότητα, οι πόροι και τα κίνητρα απουσιάζουν εντελώς από το νομοσχέδιο της ΝΔ για την Βιώσιμη Κινητικότητα» υπογράμμισε κατα τη διάρκεια της συζήτησης στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου» ο Νεκτάριος Σαντορινιός, βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ και Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο κ. Σαντορινιός είπε πως ” στο νομοσχέδιο αυτό βλέπουμε ότι οι αναφορές στην Νησιωτικότητα είναι περιορισμένες και όχι ουσιαστικές. Η Νησιωτικότητα είναι ένα πολυσύνθετο ζήτημα, το οποίο δεν πρέπει να απουσιάζει από έναν νόμο για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Ο σύγχρονος νομοθέτης δεν πρέπει να παραβλέπει το γεγονός ότι το 17,5% του πληθυσμού μας ζει σε νησιά, κυρίως σε μικρά που δεν έχουν απαραίτητα καν αστικό ιστό. Ακόμη δεν μπορούμε να μην υπογραμμίσουμε το γεγονός ότι πολλά νησιά, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, υπερβαίνουν τη φέρουσα ικανότητα κίνησης σε αυτά, όπως για παράδειγμα η Μύκονος, η Σαντορίνη ή ακόμα και η Ρόδος. Εδώ ακριβώς εντάσσεται και το ζήτημα της εποχικότητας στο σχεδιασμό του συνόλου των υποδομών, που θα έπρεπε ένα τέτοιο νομοσχέδιο να περιλαμβάνει».
«Είναι απαραίτητο η Νησιωτικότητα να ληφθεί υπόψη σε μεγαλύτερο βαθμό από την Κυβέρνηση. Πρέπει να βρεθούν έξυπνοι τρόποι ώστε από τη μια να γίνει σεβαστή η φέρουσα ικανότητα των νησιών και από την άλλη να σχεδιάσουμε την καλύτερη δυνατή διασύνδεση τους», πρόσθεσε ο κ. Σαντορινιός
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος