Την ανάγκη να διερευνηθούν ενδελεχώς οι αιτίες και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ένας Ναυτεργάτης έχασε την ζωή του και ένα άλλος υπέστη τραυματισμό επισημαίνει η ΠΕΝΕΝ.
“Δύο απανωτά ναυτεργατικά ατυχήματα έγιναν τις τελευταίες μέρες, και τα δύο αφορούν Ναυτεργάτες του μηχανοστασίου” υποστηρίζει η ΠΕΝΕΝ.
“Το πρώτο συνέβη στο Ε/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗ» της ΑΝΕΚ, λίγο πριν καταπλεύσει στην Κάσο προερχόμενο από Κάρπαθο, όπου έχασε την ζωή ο Γ.Γ Μηχανοδηγός Α ́ 51 ετών, ο οποίος σκοτώθηκε μετά από ηλεκτροπληξία σε εργασίες ηλεκτροσυγκόλλησης, που γίνονταν στο πλοίο”.
Ο άτυχος ναυτικός μεταφέρθηκε στο Ιατρείο της Κάσου και εκεί έγιναν προσπάθειες να τον επαναφέρουν όμως αυτό δεν έγινε δυνατό.
“Το δεύτερο εργατικό ατύχημα”, όπως αναφέρει η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού “έγινε στο Ε/Γ-Τ/Ρ πλοίο «GRANDE AMORE» και αφορά στον Έλληνα Β ́ Μηχανικό του πλοίου, ο οποίος επίσης από εργασίες ηλεκτροσυγκόλλησης τραυματίστηκε και η αρχική διάγνωση αναφέρει ότι από τα εγκαύματα υπέστη ραβδομυόλυση”.
Ο Ναυτεργάτης μεταφέρθηκε από την Μύκονο που ήταν το πλοίο στο Ασκληπιείο Νοσοκομείο της Βούλας για να του παρασχεθεί ιατρική φροντίδα.
“Είναι φανερό” τονίζει η ΠΕΝΕΝ “τόσο από την συχνότητα, όσο και από την έκταση που προσλαμβάνουν τα ναυτικά ατυχήματα, ότι κάτι σάπιο υπάρχει στο «βασίλειο της Δανιμαρκίας» που έχουν οικοδομήσει στην επιβατηγό ναυτιλία εφοπλιστές – κυβερνήσεις και οι εμπλεκόμενές τους υπηρεσίες”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος