Ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης του μηχανοκίνητου στόλου απέκτησε ο Δήμος Ρόδου. Πρόκειται για ένα ακόμη σύγχρονο ηλεκτρονικό εργαλείο, που σχεδιάστηκε από τη Διεύθυνση Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών στο πλαίσιο του σταδιακού ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου Ρόδου που παραδόθηκε από τον εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Νέων Τεχνολογιών & Πληροφορικής, Σπύρο Σπυρόπουλο, στον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Τροχαίου Υλικού & Μηχανημάτων και Δ.Ε. Ατταβύρου, Νεκτάριο Φλοσκάκη.Η πλατφόρμα, έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα του στόλου των οχημάτων του Δήμου, παρέχοντας τα μέσα για την εφαρμογή και επίβλεψη των δρομολογίων. Η ίδια πλατφόρμα πρόκειται να διατεθεί και στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Ρόδου.
Σε κάθε όχημα συσκευή τηλεμετρίας
Σε κάθε όχημα έχει τοποθετηθεί συσκευή τηλεμετρίας που περιλαμβάνει ένα δέκτη GPS, μια μονάδα επικοινωνίας GPRS και κάρτα κινητής τηλεφωνίας με παγκόσμια κάλυψη. Με χρήση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας (GPRS) αποστέλλονται στοιχεία όπως η ακριβής θέση του οχήματος σε εξουσιοδοτημένους χρήστες στην πλατφόρμα με χαρτογραφικά δεδομένα.
Τα βασικά χαρακτηριστικά της μεταξύ άλλων είναι:
Απεικόνιση της τρέχουσας θέσης και κατάστασης (ανοιχτή-κλειστή μηχανή, ταχύτητα, κατεύθυνση, πρόσφατα σημεία) των 100 οχημάτων σε χάρτη Google Maps,εύρεση πλησιέστερων οχημάτων σε διευθύνσεις ή σημεία ενδιαφέροντος, ένδειξη κυκλοφοριακής κίνησης στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο. Επίσης ο χειριστής του συστήματος, μπορεί να ενημερωθεί για το δρομολόγιο του κάθε οχήματος, μέχρι και 5 έτη πίσω .Κάθε φορά που ο οδηγός ανοίγει ή κλείνει τη μηχανή του οχήματος αυτό απεικονίζεται με σχετική ένδειξη πάνω στο χάρτη, σε πραγματικό χρόνο αλλά και στις απεικονίσεις δρομολογίων.
Παράλληλα θα γίνεται εκτύπωση Ημερήσιων Αναφορών με παραμέτρους Θέσης, Κατάστασης, Στάσεων/Σταθμεύσεων, Ημερομηνίας/Ωρας, Ταχύτητας, Χρόνων, Σημείων Ενδιαφέροντος, εκτύπωση Συγκεντρωτικών Αναφορών με τα συνολικά χιλιόμετρα ανά ήμερα/όχημα, καθώς και τις καταναλώσεις τους, και διαχείριση Επισκεπτόμενων Σημείων. Δηλαδή θα εισάγονται στο σύστημα, όλα τα προβλεπόμενα σημεία που πρέπει να περνούν τα οχήματά, προκειμένου το σύστημα να ενημερώνει καθημερινά με συγκεντρωτική αναφορά για τα σημεία από τα οποία πέρασε το κάθε όχημα καθώς και για τους αντίστοιχους χρόνους αναμονής σε κάθε σημείο.
Τέλος προβλέπει ασφαλή οδήγηση, δηλαδή θα υπάρχει άμεση ενημέρωση σε περίπτωση που κάποιο όχημά ξεπεράσει ένα όριο ταχύτητας (π.χ. 80km/h) που έχει οριστεί.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος