Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για τη χορήγηση (ανανέωση ή νέα έκδοση) Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ έτους 2021, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 21 Οκτωβρίου 2022.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Σερρών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ των Δήμων τους, καθώς και στα γραφεία 107 ή 103 της Π.Ε. Σερρών.
Οι αιτήσεις, συνοδευόμενες από τα σχετικά δικαιολογητικά (αίτηση, υπεύθυνη δήλωση, αντίγραφο βεβαίωσης αναπηρίας 67% και άνω, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, φωτοτυπία τελευταίου εκκαθαριστικού σημειώματος 2021 και σε περίπτωση νέας κάρτας δύο φωτογραφίες ή τρεις αν δικαιούται συνοδό), θα κατατίθενται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Για το Δήμο Σερρών οι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται :
-Στα γραφεία 107 & 103 της Π.Ε. Σερρών , για όσους το επίθετό τους αρχίζει από Α έως Κ
-Στα ΚΕΠ των Δ.Δ. Σερρών για όσους το επίθετό τους αρχίζει από Λ έως Ω
Για τους δικαιούχους των υπόλοιπων Δήμων θα δίδεται σχετική ενημέρωση από τα κατά τόπους Κ.Ε.Π.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος