Χ. Σπίρτζης : «Τα έργα ανήκουν στους πολίτες. Οι πολιτικοί κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα»

Ο ανισόπεδος κόμβος της Μεγαλόπολης και η συνδετήρια αρτηρία που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου- Τρίπολης- Καλαμάτας, του Μορέα, παραδόθηκε σήμερα μετά από οκτώ χρόνια απο την έναρξη κατασκευής του δρόμου από τον Υπουργό Υποδομών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη.
«Ο Μορέας, είπε ο υπουργός, κατα τη σύντομη ομιλία του στην εκδήλωση της παραδοσης είναι ο πρώτος αυτοκινητόδρομος που επανεκκινήθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ, ολοκληρώνεται και παραδίδεται στους πολίτες. Ο υπουργός υπογράμμισε ότι «τα έργα δεν ανήκουν στον υπουργό και στον περιφερειάρχη, ανήκουν στον ελληνικό λαό και πρόσθεσε: «Εμείς κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα που πρέπει να έχουμε και για το κόστος των έργων που υλοποιούμε και σε θεσμικό επίπεδο, με τους μηχανισμούς αξιόπιστου ελέγχου που πρέπει να έχει η δημόσια διοίκηση».
Αναφέρθηκε στο αναλογικό σύστημα των διοδίων που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από αυτόν εδώ τον δρόμο και στο κόστος που ήταν μικρότερο από την αρχική πρόβλεψη»

Στην εκδήλωση παράδοσης ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου τόνισε ότι ξεπεράστηκαν οι αντιξοότητες, ευχήθηκε ο δρόμος να αποδώσει τα μέγιστα στους κατοίκους και υπενθύμισε πως η περιφέρεια Πελοποννήσου αντιστάθηκε στο κίνημα «Δεν πληρώνω».

Ο υπουργός τόνισε πως το χρέος του ορθού πολιτικού συστήματος είναι να σταματήσει το κίνημα «Δεν πληρώνω πολλά περισσότερα» και η λασπολογία.

Ο βουλευτής Αρκαδίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Παπαηλιού τόνισε ότι ήταν αυτονόητη η κατασκευή του κόμβου και της συνδετήριας οδού, αλλά εν τοις πράγμασι αποδεικνύεται εδώ περίτρανα ότι «τα αυτονόητα δεν είναι πάντα αυτονόητα».

Ο δήμαρχος Μεγαλόπολης Διονύσης Παπαδόπουλος είπε ότι είναι χαράς για τη Μεγαλόπολη και ευχήθηκε να είναι ο δρομος καλοτάξιδος και αναίμακτος.

Με τον ανισόπεδο Κόμβο της Μεγαλόπολης βελτιώνονται ως προς την ταχύτητα οι χρόνοι μετακίνησης αλλά και οι συνθήκες πρόσβασης στην περιοχή αφού οι κάτοικοι της περιοχής και οι επισκέπτες θα συνδέονται απευθείας με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα, γλιτώνοντας τη σημερινή πορεία των 8 χλμ. που αναγκαστικά γίνεται για να εξέλθουν νότια της Μεγαλόπολης.
Ο υπουργός μαζί με τον κ. Δέδε τον Γ.Γ του υπουργείου, πριν από τρείς μήνες, τον περασμένο Απρίλιο, είχαν δώσει στην κυκλοφορία και τον οδικό άξονα Λεύκτρου – Σπάρτης, μήκους 46 χλμ.
Απομένει η παράδοση του Περιφερειακού της Καλαμάτας που προσδιορίζεται χρονικά στα τέλη Οκτωβρίου του 2016.
Σημαντική είναι η εξοικονόμηση χρόνου στις διαδρομές Αθήνα-Καλαμάτα και Αθήνα-Σπάρτη και στις μετακινήσεις στο εσωτερικό της περιφέρειας Πελοποννήσου αλλά και η ταυτόχρονη αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος