Λαϊκή Συσπείρωση Πελοποννήσου: “Από 106 – 154 ευρώ η επιπλέον επιβάρυνση των πολιτών για το έργο της διαχείρισης απορριμμάτων”

“Για το πόσο θα στοιχίσει στα λαικά στρώματα η παράδοση της διαχείρισης των απορριμμάτων στο μεγάλο κεφάλαιο, κουβέντα. Για το μάρμαρο δεν μιλάει κανένας τους..”, ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου στην Τρίπολη, ο επικεφαλής της Λαικής Συσπείρωσης Πελοποννήσου, περιφερειακός σύμβουλος, Νίκος Γόντικας, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της νέας μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων, στην Παλαιόχουνη Αρκαδίας.

Ο Νίκος Γόντικας, συνέχισε, λέγοντας, ότι :

“Τα στελέχη της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ που απάρτιζαν την προηγούμενη περιφερειακή αρχή Τατούλη, νιώθουν υπερήφανοι και δικαιωμένοι, ενώ τα στελέχη της Ν.Δ. που απαρτίζουν την νυν περιφερειακή αρχή Νίκα, νιώθουν υπερήφανοι και στενοχωρημένοι. Δημοτικές αρχές, πρώην και νυν, όπως στην Τρίπολη, τσακώνονται για το ποιος στήριξε πιο πολύ το έργο της ΣΔΙΤ, για το ποιος έφτιαξε τις πιο πολλές και τις πιο μεγάλες χωματερές”.

Ο περιφερειακός σύμβουλος, έδωσε στη δημοσιότητα και μερικούς αριθμούς, που κατά την Λαική Συσπείρωση, καλούνται να πληρώσουν για την ΣΔΙΤ απορριμμάτων, οι δήμοι που συμμετέχουν σ΄ αυτήν.

Πιο συγκεκριμένα, είπε τα εξής:

“Ο δήμος Τρίπολης, έχει στον προυπολογισμό του, βάλει για το κόστος διαχείρισης της ΣΔΙΤ, 1,4 εκατ. ευρώ και για το κόστος μεταφοράς στη ΣΔΙΤ, 200.000 ευρώ, ο δήμος της Σπάρτης, έχει υποχρεωτική εισφορά στον ΦΟΔΣΑ, 1,1 εκατ. ευρώ και για την μεταφορά των απορριμμάτων 400.000 ευρώ, ο δήμος Κορινθίων, για καύσιμα και λιπαντικά, μόνο για την καθαριότητα, απ’ τις 724.937 ευρώ το 2021, εκτοξεύονται στα 1,8 εκατ. ευρώ το 2022. Επίσης, για την εισφορά στον ΦΟΔΣΑ έχει 500.000 ευρώ. Ο δήμος Ναυπλιέων, έχει δαπάνες συλλογής και μεταφοράς απ’ το ΦΟΔΣΑ, από 0 ευρώ το 2021, σε 1,2 εκατ. ευρώ το 2022, καθώς επίσης και δαπάνες μεταφοράς, από 1.000 ευρώ το 2021, σε 450.000 ευρώ το 2022”.

Καταλήγοντας, ο Νίκος Γόντικας ανέφερε:

“Μόνο από αυτά τα δεδομένα, η επιπλέον επιβάρυνση των λαικών στρωμάτων είναι από 106 έως 154 ευρώ ο τόνος. Και είμαστε ακόμα στην αρχή. Δεν υπολογίζεται το κόστος των σταθμών μεταφόρτωσης, που θα πληρώσουν οι πολίτες, οι ρήτρες ποσότητας και ποιότητας, τα χαράτσια που επιβάλλει η Ευρωαπική Ένωση με το ”πληρώνω όσο πετάω” κλπ. Καλούμε τον κόσμο, μαζί με τον αγώνα για την μείωση των κάθε είδους ανταποδοτικών τελών και την κατάργηση κάποιων άλλων, να στείλει το λογαριασμό στους πρώην και στους νυν ”δικαιωμένους” ή ”στενοχωρημένους”, ωστόσο υπερήφανους. Καλούμε τον κόσμο να συμπορευτεί με την Λαική Συσπείρωση και το ΚΚΕ, που απ’ την αρχή και με συνέπεια, ήταν και είναι ενάντια σ’ αυτό το περιβαλλοντικό και οικονομικό έγκλημα σε βάρος του λαού”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος