Σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας μετατρέπονται η οδός Γαμβέτα και τμήμα της οδού Ερμού στο Βόλο.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός έδωσε την έγκριση για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του έργου, συνολικού προϋπολογισμού ένταξης 630.000 με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020. Φορέας υλοποίησης και κύριος του έργου είναι ο Δήμος Βόλου.
«Όλα τα έργα που σχεδιάζει και χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας ακολουθούν τις αρχές της βιώσιμης, πράσινης ανάπτυξης» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Σε συνεργασία με τον δήμαρχο Βόλου Αχιλλέα Μπέο, την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους περιφερειακούς συμβούλους και την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020, οι οδοί Γαμβέτα και Ερμού ανακατασκευάζονται και συνδέονται με το υπόλοιπο δίκτυο των δρόμων ήπιας κυκλοφορίας που έχει ήδη δημιουργηθεί στην περιοχή (Ογλ και Μαυροκορδάτου). Πρόκειται για ένα έργο ουσίας που αναβαθμίζει αισθητικά και περιβαλλοντικά το κέντρο του Βόλου, βελτιώνει τις συνθήκες κυκλοφορίας των πεζών, περιορίζει τα προβλήματα της αυξημένης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, βελτιώνει την ποιότητα της ατμόσφαιρας και μειώνει τον αστικό θόρυβο» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
Στοιχεία του έργου
Το έργο περιλαμβάνει εργασίες διαμόρφωσης σε οδό ήπιας κυκλοφορίας του τμήματος της οδού Γαμβέτα από Ιάσονος έως 28ης Οκτωβρίου και του τμήματος της οδού Ερμού από Ογλ έως Φιλελλήνων. Οι παρεμβάσεις αφορούν στη μείωση του πλάτους του οδοστρώματος σε όλο το μήκος των οδών Γαμβέτα και Ερμού με σκοπό τη μείωση της ταχύτητας και την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για τη διευκόλυνση της κίνησης των πεζών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών και στοιχείων εξυπηρέτησης όπως σήμανσης, φωτισμού, αστικού εξοπλισμού και φύτευσης. Επίσης, περιλαμβάνεται οδηγός όδευσης τυφλών και κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες) στις απολήξεις των πεζοδρομίων ενώ το βόρειο πεζοδρόμιο της οδού Ερμού θα συμπεριλάβει εσοχές οι οποίες θα προορίζονται για τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης, την κατασκευή υπόγειων κάδων απορριμμάτων και την τοποθέτηση φωτιστικών. Φυτεύονται νέα δένδρα κατά μήκος όλης της παρέμβασης ενώ τα υπάρχοντα όπου δεν είναι εφικτό να διατηρηθούν μεταφυτεύονται στα νέα πεζοδρόμια. Κατά μήκος της κίνησης των πεζών τοποθετούνται μεταλλικά προστατευτικά κιγκλιδώματα και μεταλλικά προστατευτικά κολωνάκια. Συνοπτικά οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν καθαίρεση άοπλου σκυροδέματος-πλακοστρώσεων, αποξήλωση ασφαλτοταπήτων, γενική εκσκαφή, τοποθέτηση κρασπέδων από μάρμαρο, κατασκευή βάσης οδοστρωσίας, υπόβαση από σκυρόδεμα οπλισμένο με χαλύβδινο δομικό πλέγμα, πλακόστρωση πεζοδρομίων με πλάκες τύπου γρανίτη, τοποθέτηση φιλέτων μαρμάρου, επίστρωση με κυβόλιθους, τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων, και τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού (κάγκελα πεζοδρομίων – κολωνάκια πεζοδρομίων – τοποθέτηση υπόγειων κάδων απορριμμάτων). Επίσης θα κατασκευαστεί δίκτυο ομβρίων και στις δύο πλευρές των δρόμων ώστε να οδηγούνται οι υδρορροές των κτιρίων στο υπάρχον δίκτυο ομβρίων της πόλης.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος