Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες (τουρίστες και ντόπιοι) υπολογίζεται ότι μετακινήθηκαν με τα λεωφορεία της Κοινοπραξίας που ανέλαβε την μικροσυγκοινωνία στο νησί της Σκιάθου, τους τρεις μήνες του καλοκαιριού και συγκεκριμένα, από τις 7 Ιουνίου, οπότε υπογράφηκε η σχετική σύμβαση μεταξύ της Κοινοπραξίας και του Δήμου Σκιάθου.
Αυτό τόνισε, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο διαχειριστής και νόμιμος εκπρόσωπος της Εταιρείας, πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, Δημήτρης Κολυνδρίνης, κρίνοντας ως κάτι περισσότερο από επιτυχημένη την εκτέλεση του μεταφορικού έργου στη Σκιάθο, όπου το πρόβλημα της συγκοινωνίας ήταν διαχρονικό.
Όπως μάλιστα είπε, ακριβώς λόγω αυτής της εξέλιξης, το τουριστικό προϊόν της Σκιάθου απέκτησε επιπλέον προστιθέμενη αξία.
Ο κ. Κολυνδρίνης άφησε δε, ανοιχτό το ενδεχόμενο το εγχείρημα με τη συγκοινωνία της Σκιάθου να ακολουθήσουν κι άλλα νησιά, όπως αυτό της Σκοπέλου, από όπου ήδη, έχει εκφραστεί ένα πρώτο ενδιαφέρον για συζητήσεις.
Να σημειωθεί πως η Κοινοπραξία (Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας Α.Ε.- Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε. – ΑΚΤΗ Ι.Κ.Ε) ανέλαβε την εκτέλεση του μεταφορικού έργου στη Σκιάθο για τα επόμενα 15 χρόνια, για όλη τη διάρκεια του έτους και όχι μόνο για την καλοκαιρινή περίοδο.
Στο πλαίσιο αυτό, το πρωί του Σαββάτου αφίχθησαν στο νησί τα 6 νέα λεωφορεία της Κοινοπραξίας ώστε να δρομολογηθούν άμεσα εξυπηρετώντας τους χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες, κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.
Ο στόλος αυτός θα είναι μόνιμος και θα εμπλουτίζεται με επιπλέον λεωφορεία από το Βόλο, κατά την τουριστική περίοδο.
Παρότι η φετινή τουριστική περίοδος για τη Σκιάθο συνεχίζεται και μεγάλος αριθμός τουριστών παραμένουν στο νησί, ο κ. Κολυνδρίνης επισήμανε πως ήδη, προγραμματίζονται κάποιες βελτιώσεις για του χρόνου, που έχουν να κάνουν – κατά κύριο λόγο – με τον εκσυγχρονισμό του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και άλλες υπηρεσίες.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος