Ελλείψεις και σημαντικά κενά στη λειτουργία των κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνων) σε τουριστικά καταλύματα της Θεσσαλίας ανέδειξαν οι έλεγχοι που διενήργησε η Υπηρεσία Ελέγχου, Επιθεώρησης και Τουριστικής Ανάπτυξης Θεσσαλίας του Υπουργείου Τουρισμού, κατά τη θερινή τουριστική περίοδο.
Μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας, κ. Νικόλαος Σαρούκος, τόνισε ειδικότερα, πως εντοπίστηκαν 14 κολυμβητικές δεξαμενές με κενά στη λειτουργία τους, στις 6 εκ των οποίων τα κενά αυτά ήταν πολύ σοβαρά και ήδη έχει δρομολογηθεί η επιβολή σοβαρών κυρώσεων στις επιχειρήσεις. Στη μεγάλη τους πλειοψηφία αφορούν τουριστικές μονάδες των νησιών των Σποράδων.
Οι έλεγχοι κατέδειξαν ωστόσο, κι άλλα ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία των τουριστικών καταλυμάτων (π.χ. μη τήρηση των όρων πιστοποίησης της ελληνικότητας του πρωινού), συνήθη ή λιγότερο συνήθη, όπως π.χ. η πρακτική καταγγελιών από πελάτες, κατά την ημέρα αναχώρησής τους, για την ποιότητα των καταλυμάτων όπου διέμεναν, οι οποίες, σχεδόν στο σύνολό τους, αποδείχθηκαν αβάσιμες.
Συνολικά, ως τώρα, έχουν διενεργηθεί 145 έλεγχοι σε όλη τη Θεσσαλία, αριθμός ρεκόρ, όπως επισήμανε ο κ. Σαρούκος, προσθέτοντας πως οι έλεγχοι αυτοί συνεχίζονται καθώς γίνονται καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.
Από τους ελέγχους αυτούς, 43 έγιναν στη Σκιάθο, 21 στη Σκόπελο, 20 στην Αλόννησο, 20 στην ηπειρωτική Μαγνησία, 21 στο Νομό Καρδίτσας, 20 στο Νομό Λάρισας και 20 στο Νομό Τρικάλων, με τη γενική εικόνα να είναι πως φέτος, είχαμε την ολική επαναφορά του τουριστικού προϊόντος, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Σαρούκος
Η ποιότητα δεν υποβιβάστηκε (απεναντίας), ενώ η λειτουργία των καταλυμάτων είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
“Η επιλογή των μονάδων που ελέγχουμε, γίνεται στη βάση της ισοκατανομής προορισμών, κατηγορίας καταλυμάτων, ξενοδοχείων – ενοικιαζομένων δωματίων” εξήγησε ο κ. Σαρούκος, προσθέτοντας πως, κατά μέσο όρο, ελέγχονται το 5% των μονάδων, με προτεραιότητα στις καινούργιες και σε αυτές που έχουν καιρό να ελεγχθούν.
Ο ίδιος δήλωσε προβληματισμένος από το γεγονός πως φέτος, αρκετοί πελάτες προέβησαν σε καταγγελίες για την ποιότητα των καταλυμάτων όπου διέμειναν, κατά τη ημέρα αναχώρησής τους και όχι νωρίτερα, όπως θα περίμενε κανείς να κάνει κάποιος που δεν είναι ικανοποιημένος από τις συνθήκες διαμονής του.
Ο προβληματισμός αυτός, σε σχέση με τον πραγματικό σκοπό τέτοιων καταγγελιών (αν δηλαδή είναι πραγματικές) ενισχύεται από τα αποτελέσματα των ελέγχων που η Υπηρεσία διενήργησε στις μονάδες για τις οποίες έγιναν καταγγελίες. ΕΙδικότερα, από τις 20 συνολικά περιπτώσεις, μόνο μία καταγγελία επιβεβαιώθηκε και επιβλήθηκε το προβλεπόμενο χρηματικό πρόστιμο.
“Το πρόστιμο είναι το τελικό στάδιο. Προηγούνται άλλες ενέργειες και διαδικασίες πριν φτάσουμε σε αυτό. Κάθε έλεγχος συνοδεύεται πάντοτε από συμβουλευτική προς τον επιχειρηματικό κόσμο” κατέληξε ο προϊστάμενος Ελέγχου, Επιθεώρησης και Τουριστικής Ανάπτυξης Θεσσαλίας του Υπουργείου Τουρισμού.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος