Συντριπτική καταγράφεται η προτίμηση των καταναλωτών για τα κρασιά με βάση τα στοιχεία πανελλαδικής διαδικτυακής έρευνας. Συγκεκριμένα με σκοπό την καταγραφή της άποψης των Ελλήνων καταναλωτών για τα ποιοτικά κρασιά στην νέα, μετά την πανδημία εποχή, ο «Ενιαίος Οινοποιητικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Σάμου» (ΕΟΣ Σάμου) εκπόνησε έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Ιωαννίνων και επιστημονικό υπεύθυνο τον αναπληρωτή καθηγητή, Δημήτρη Σκάλκο.
Η έρευνα, με χρήση google platform, κατά το διάστημα Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2022 με δείγμα 1493 απαντήσεων σε 25 συνολικά ερωτήσεις, αποτελεί μέρος του ερευνητικού προγράμματος NUTRIWINE που εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Βορείου Αιγαίου 2014-2020 της Περιφέρειας Β. Αιγαίου.
Σύμφωνα με τα ευρήματα η αναγνώριση των καταναλωτών σχετικά με την ποιότητα των κρασιών του Συνεταιρισμού Σάμου φτάνει στο 92,9%, ενώ επίσης αποδεικνύουν και τις όποιες αλλαγές στις προτιμήσεις τους κατά τη νέα, μετά τον κορονοϊό, εποχή.
Ειδικότερα τα αποτελέσματα της έρευνας, που αποτελούν ενδεικτικά στοιχεία για τη νέα διαμόρφωση της αγοράς, χρησιμοποιούνται ήδη από το Εμπορικό Τμήμα του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού της Σάμου στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής και προώθησης των κρασιών της, με βασικό στόχο την αύξηση της περιστασιακής κατανάλωσης από 32% σε τουλάχιστον 50%, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος