Μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών δεν συμμετείχαν την Δευτέρα στην τηλεεκπαίδευση, με αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη αναστάτωση, αλλά και πολλές συστάσεις από διευθυντές των σχολείων προς τους καθηγητές.
Οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν, καθώς θεωρούν ότι η απόφαση του υπουργείου Παιδείας για την τηλεεκπαίδευση δεν τους βρίσκει έτοιμους, αφού όλοι δεν διαθέτουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό. Μεγάλες αντιδράσεις υπήρξαν τις προηγούμενες ημέρες και με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων τα οποία τελούν υπό κατάληψη.
Συγκεκριμένα στο Γενικό Λύκειο και Επαγγελματικό Λύκειο Καρλοβάσου, καθώς και στο Γυμνάσιο και Λύκειο Μαραθόκαμπου εδώ και μία εβδομάδα υπάρχει κατάληψη. Ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα μέσω τηλεδιάσκεψης, ωστόσο υπήρξαν αντιδράσεις. Εξάλλου οι μαθητές των σχολείων που τελούν υπό κατάληψη προγραμματίζουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στις 11 το πρωί στην Πλατεία Καρλοβάσου και ζητούν τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε αυτή.
Για το λόγο αυτό η ΕΛΜΕ Σάμου κηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας από τις 11το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, προκειμένου προκειμένου τα μέλη της να συμμετέχουν στην κινητοποίηση των μαθητών από τα τέσσερα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη στο νησί. “Εκτός από την συμπαράσταση που οφείλουμε στους μαθητές μας με την συμμετοχή μας υλοποιούμε τον κοινό αγώνα που είναι απαραίτητος για την επίλυση τον κοινό μας προβλημάτων. Για το λόγο αυτό η ΕΛΜΕ κήρυξε 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας ώστε να έχουμε όλη τη δυνατότητα να συμμετέχουμε”. τονίζουν στην ανακοίνωση τους.
Την ίδια ώρα και το Νομαρχιακό Τμήμα Σάμου της ΑΔΕΔΥ έχει εξαγγείλει την συμμετοχή στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου της υγείας και ζήτα από τα μέλη του να συμμετέχουν, τόσο στις δράσεις της ΑΔΕΔΥ, όσο και στις κινητοποιήσεις έξω από τα νοσοκομεία της Σάμου του κέντρου υγείας Καρλοβάσου αλλά και της Ικαρίας.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος