Δ.Ε.Ε.Π. Κεφαλονιάς-Ιθάκης για εργατικές κατοικίες Ληξουρίου

Από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κατατέθηκε προς επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής το σχέδιο νόμου «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

«Για την Κεφαλονιά αυτό σημαίνει ότι δίνεται λύση σε ένα τεράστιο ζήτημα που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της Παλικής από τους σεισμούς του 2014» διευκρινίζει  η Δ.Ε.Ε.Π. Κεφαλονιάς-Ιθάκης.

Αναλυτικότερα, η Δ.Ε.Ε.Π. Κεφαλονιάς-Ιθάκης, αναφέρει:
«Το άρθρο 62 του Σχεδίου Νόμου αφορά στην τροποποίηση του άρθρου 43 του ν. 4305/2014 και περιλαμβάνει πολεοδομικές ρυθμίσεις για την ανακατασκευή ή επισκευή των εργατικών κατοικιών Ληξουρίου.
Η νομοθετική ρύθμιση αποτελούσε μια από τις προϋποθέσεις για την ανακατασκευή των εργατικών κατοικιών και έρχεται σε συνέχεια αποφάσεων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη διαδικασία σύνταξης μελέτης και δημοπράτησης του έργου.
Τις εργατικές κατοικίες είχε επισκεφθεί πριν ένα χρόνο περίπου, μετά από πρόσκληση της Δ.Ε.Ε.Π. Κεφαλληνίας & Ιθάκης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης δεσμευόμενος ότι θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να προχωρήσει η επανακατασκευή των Εργατικών κατοικιών στο Ληξούρι.
Με μεθοδικότητα και χωρίς κομπασμούς, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την προσωπική συμβολή του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη και των συνεργατών του, βάζει τέλος σε ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί την κοινωνία της Παλικής από το 2014 και το οποίο η προηγούμενη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν κατάφερε να επιλύσει.»

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος