Οκτώ στους δέκα καταναλωτές ανέβαλαν αγορές σε προσωπικά αντικείμενα

Οι καταναλωτές αναζητούν τις προσφορές σε είδη ένδυσης και υπόδησης, κάνουν συστηματική έρευνα αγοράς και παρόλα αυτά χρειάζεται να το σκεφτούν καλά πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν στην αγορά τους.

Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει και πλέον οι αγορές γίνονται με ιεραρχία των αναγκών. Είδη ένδυσης και υπόδησης αλλά και σπιτιού έμειναν στην άκρη προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες σε βασικά είδη.

Προτεραιότητα έχουν τα τρόφιμα και ακολουθεί η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών.

Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών δείχνει ότι:

Οι 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις.

Οι 8 στους 10 έχουν αναβάλλει αγορές σε προσωπικά αντικείμενα.

Οι 7 στους 10 αγοράζουν φθηνότερες ετικέτες προϊόντων.

Οι 2 στους 3 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων.

Σύμφωνα με την έρευνα βασικό κριτήριο αγοράς σε ποσοστό 62% είναι η αγορά τροφίμων και μόνο, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να εμπιστεύεται τα σουπερμάρκετ ότι δεν θα υπάρξουν ελλείψεις προϊόντων και παράλληλα παρουσιάζεται μικρή κάμψη στις συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΜΠΑΚΗ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος